終於忙完啦~

上午12:02

星期三終於忙完我一年一度的大Project
真係好彩冇事發生,真係哈利路呀~



又係時候交代下自己呢兩個星期做過d乜

7/29 返左陳醫生覆診
佢繼續幫我做催眠,今次做的是聯想題
我又喊到飛起....我次次都喊,其實佢講o既內容好general囉
我唔想次次都喊呀~ (但陳仔話喊好過唔喊 ?!!!)
(今次佢冇成包Tempo塞俾我啦~!!)

之後我寫左d野俾佢睇,佢睇左好開心囉
另外,我問左佢我係未Bipolar,佢肯定地話我唔係
聽到佢咁講,都唔知應該慶祝嗎?!
下次四星期先再見,我都唔知捱唔捱到....?!!

7/30 4:00 去了CPH睇上次Sleeping EEG Report
但去到個醫生全程冇提到個Report囉
佢用左好多時間同我傾我的病
之前有等左好耐~5:15先入醫生房,結果6:55先走得
真係承阿sir貴言(佢話我一定唔會遲過佢,佢7:00收工) 哼!
我走o個時藥房都已經收左工....


o個晚本來要去西環出席一個Blogger整cake的聚會
6:55仲係屯門,唉~唔使去啦!!
之後o個幾日我仲好掛住我個黑森林蛋糕~~陰公


一個星期後我們又再見....
8/6 做完中場就趕返入CPH, 去到已經遲左半個鐘(已經3點)
今次快左好多,D人話上次我係新症,所以放最後
入去之前又見到上次個阿sir,佢話我4點前可以走
25分鐘後見醫生,個醫生問野好仔細?!,我答完之後仲會反問,所以搞左好耐,
o個個阿sir入o黎搵醫生,佢一見我仲坐o係度就話"係你耐咋,唔關我事"
  (你估我唔知咩,雖然我冇帶表,我已經坐到開始腳痺啦~)
之後有個女病人衝左入房,指住我o黎鬧
  "喂!你洗唔洗睇咁耐,我等左成個鐘,本來我都唔入黎話你,
   但係你真係好過份,我趕住返去餵奶架,唔該你快D"

醫生咪話就快得,叫返佢出去
  (其實佢衝入黎o個時已經Print緊藥單,同埋一堆 referral letters)
出到去....當然會俾o個位阿姐"單單打打"啦
  (大佬,我要走都要醫生放人o架 ~)
無lala俾人鬧,真係咩mood都冇晒~
個醫生幫我排左d無了期的CP,仲有一大堆我都唔知咩o既野
  (都唔知見佢為乜?!)

仲有幾日又生日了
天呀~究竟我的少女病何時才會離我而去呢?
(但我的心裡嚴重地不想長大,唉~矛盾中)


You Might Also Like

6 意見

Like Me Facebook