亮白肌膚迎夏日 ~ Glycel White Ice 系列

下午1:30

到左春夏,又係我開動美白戰的時候,
白白滑滑過夏天,有邊個唔想?
雖然我最後都係會晒到變了炭頭,因為我太愛游水了
今次試了貴婦級的品牌 Glycel White Ice Whitening Intersive Serum,
就讓我狠狠地做一會貴婦吧~

Glycel 於 1985年成立,由心臟科醫生班納德醫生 (Doctor Christiaan Barnard) 創立,
他是全球首位成功為人體更換心臟的了醫生呢!

而品牌名稱 GLYCEL 取自產品的主要成分,
能有效令肌膚細胞更新修復的「細胞活化更新元素 GLYCOSPHINOLIPIDS」 與「細胞 CELL」各首三個英文字母,合拼而命名為「GLYCEL」,並以「盾牌」作為品牌商標,喻意產品具高效細胞更新及抵禦之效。

來自瑞士Glycel,一直致力研究及開發嶄新的護膚品配方,

今次試用的亮白雪肌系列,利用了瑞士最新的"黑色素冷凍概念",
配合熊果素,透明質酸等成份,可以高效地抑制肌膚底層的黑色素,全面提升肌膚亮白細嫩~

包裝都是一貫的簡單作風,亦有膠貼封口,因為產品有保質期,12個月內必要用完,
產品質地都有點稠,gel狀的,不是水水的,但好彩唔太lup~
我自己每晚臨瞓前都會"泵"多一些做按摩動作~產品有少少不刺鼻香味的花香味~
味道有d似我噴枕頭的spray~relax relax relax~


一個星期就此過去了~又係時候看一下我的事前事後對比~
平時d朋友見我,遠睇都仲以為好白淨,但事實我apple-zone位置都有好多雀斑
(短短一星期試用時間,真係唔會抱有期望,d斑一下子死晒~有都是吹水啦)
而呢個星期,因為我日日有按摩的關係,反而見到d膚色暗啞部分有均勻左o既跡像
我是後來才發覺產品盒上有寫"Peeling"的功效~~


總結:就是随著科技的進步,"美白產品=乾"的概念,已開始慢慢地改變~
        呢個產品可以做到不刺激的Peeling效果,質地清爽唔乾,身在香港o既"潮人"絕對可以一試~

最後多謝BE的邀請哦!





Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook