♥ 養生自己做 ✿ 零失敗 ✿ 黑蒜做法分享 ♥

下午1:30

前兩日,難得在家看電視.看到嚴浩介紹自家整黑蒜,
年前已經買了新電飯煲,在家成功自制黑蒜,
只要用對的方法,確實不太難....
今日我就同大家分享下,順道亦記錄一下自己的心得

**2015年,希望除了食食食,都可以有時間寫下我的養生心得
如果有時間就寫埋斷食,因為詢問度高..... **

在家整黑蒜,材料用具並不繁複,
先要買齊獨子蒜, 四個竹架,同埋一個飯煲就可以
我是用朋友介紹的 德福 RK1056  西施飯煲,售價大概是300多元,
每次大概可以做3.5榜成品,朋友說這個飯煲熱度是剛好,近乎零失敗的.....

挑選黑蒜心得:中Size 重身最好, 完成品會比較多汁,同甜美
至於不用普通蒜頭是因為多瓣蒜頭焗好有70%會變酸..
買左返黎的獨子蒜不用去皮或者水洗!煲內都要零水份!

之後就將蒜頭分大小..... 先留起最大的十顆!
在飯煲最底先放竹架,之後就把差不多大小的逐一排在竹架上面

大概就是這樣排列,旁邊不要放太滿,反覆的放三層,
最頂層(即第四層)放事先揀起最大的十顆 (面層最多只可放10-12顆)

之後就要除去排起孔的膠蓋....是在飯煲蓋頂會找到, 拔走就可以了

接著就是把 飯煲 轉到 Congee / 粥 Mode, 按 Start ,
大概5-10分鐘會"跳製" 到 Keep Warm  / 保溫 Mode,
等大概 8日左右,就可以開蓋檢查一下成果!
開蓋時,順道把蒜頭最高同最底的換位,中間兩層的蒜頭就內外轉換位置

製作黑蒜會因天氣及熱力不同,需要的時間都有少少分別,
冬天大概 12-14 日,夏天就12日左右,
而每一次開蓋都會令溫度改變,開蓋次數愈多,時間愈長才可以收成!
一路插住電,直至完成.....
(頭一兩日,家裡係有少量蒜頭味,一星期左右就沒有明顯的辛辣味....)

12日後我再次開蓋,
就會見到有一部分係ok,一部分要多焗一兩天
左手邊比較深色的有汁漏出來的,要多焗一兩天,而右邊的就可以食用了

風乾大概 5日,就可以入玻璃樽保存!

至於點解我會在家自制黑蒜?
記得當時我是剛發完高燒, 身體較弱想再病,少少喉嚨痛及流鼻水,
朋友送了幾粒佢自制的黑蒜俾我,叫我日夜各食一粒,應該會有用,
食了一半,喉嚨痛同流鼻水都停了,我覺得幾好味,口感似食無花果,無蒜頭的辛辣感,
之後我就同媽咪講要整....
咁我呢個女,貪新鮮又堅持又煩,媽咪費事我拎左佢個飯煲搞到無得用,
就俾我買個全新的飯煲做黑蒜了!

Btw,呢個飯煲真是好出名,我去豐澤買,Sales姐姐 一聽過型號就問係未整蒜頭了....
我媽幫我買個竹墊,一入去雜貨舖,店員就問係未要來焗蒜頭.....

趁住蒜頭當造,快d試下整啦!!!






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

10 意見

Like Me Facebook