18/4/2012 覆診日 + Kawai 上了Y!blog Today Hot Topic 呀!

下午6:00

好像很久沒有寫有關覆診的事(上次是上年6月)
我現在依然是私家專科+政府專科一起看的,
私家醫生三至四星期就會見一次,
主要都是返去做催眠,或者Talk Therapy
內容都是關於最近遇到的事,我的困擾,當然有時都會說一下我的開心事
情況就像見CP (臨床心理學家)吧!

就記一下我在明心樓覆診的事,今日一日見晒CP + 醫生
我原來真係好耐都無見CP了,對上是13星期!!!大家講過什麼我仲記得~
一開始我就和盤托出最近我都不太好,聽到她先愕然,
初時我有點勞氣,但傾了一個多小時,佢不停問我其他野
最後大家都開始有共識,o個件事,我只是踩中地雷o者
其實因為同佢傾返O個件事,所以最初都有D勞氣~
但佢用左快一個小時,三兩下就有解了結的感覺

我係帶住好開心的心情離開她的office,真係好~~~~
所以佢今日仲讚我好叻,一個鐘頭就可以由本來好困擾好勞氣,變返開心....
還有.....我同佢講想send野俾o個班累到我癲晒o既人渣,內容如下:
"喂!你有冇睇春嬌與志明呀?入面有句對白:你唔好做戲啦,你d戲又唔係好
諗起你o者,無野lu,byebye!!!"

佢聽完笑到差d暈低.....哈哈哈!!!!!
佢叫我做D野,哈哈哈!!!!好難呢!!!!But 可以試試啦~
下次係8月先見囉~~~


之後去見醫生,他真是好好人
就算我平時問埋晒d古怪野,他都會盡答我,還要答得好詳細,仲會睇下我明唔明
今日一見到我,就問我點呀? 上次你講件事搞成點呀?!
我話"o岩o岩同CP傾完,無事啦"
我話想抽多次血,因為我想下星期去到內分泌睇醫生時,想知最新的數據,有咩分別~
他立即說"好呀!我幫你寫啦,你真係醒,到時立即有數據............"
不過,他表示驗這個係好疏的,不會每日都開機.還有cost 好高 (哈哈哈!)
(他還告訴我點解我會成日話見到雙影,係咩原因搞成咁)

最後他說話搏下,可能下星期已出到report, 但沒有的話,都比人早左一星期出report
祝我好運吧!

接著,我順口問問他有什麼藥會影響荷爾蒙的,他立即舉例舉例d藥名俾我,
講左一堆藥名,全部都係anti-psy 藥,我順口問係未anti-psychotic都易出事!?
他竟然同我講藥理,即係點解會有幻聽,食左anti-psy 會令佢地有咩反應
同食情緒藥有咩分別.....
(幸好,我聽得多,都答到佢兩個system o既分別,他都說我很聰明,一講就明)
之後我問他,其實如果想知自己係未有事,其實係驗什麼,是不是 T3,T4?
他說不是囉,應該驗 Prolactin
一個可以答到咁詳細o既政府醫生,真係好少有囉

所以,每次見完佢地兩個,都覺得自己好幸運呢~

除了他們之外,當然,,私家專科的醫生大人都係幫左我好多的人,
他從來不會要我"大改變",因為"改晒就不是我"
每次他只會同我講一兩個concept,慢慢改,
但三年多,我得到的改變,不是一點點,是很大的改變

所以,他除了是我的醫生,更加像我的life coacher 呢~
他清楚知道我的缺點同優點,好的就放大它,不好的就試下改善

咁勁的團隊~真的要感恩感恩,呵!
好人就會遇到好事,是不變定律~

返到屋企,知道Kawai 在復活節假期發表的 Blog 上了 Y!blog 的 Hot Topic
真的很驚喜呢~多謝Y!blog ~
小事一則,但都令我很開心了


如果有幸click到入來的,要留言俾我呢~



要聯絡我嗎?可電我呢:  littlecatt@gmail.com


You Might Also Like

6 意見

Like Me Facebook