~ஐ 懶人養生術 ♥ 老協珍熬雞精 ஐ~

下午1:30

疫情下,生活上的事都迫不得已要改,一向是睡寶嘅我最近都瞓唔好,朋友介紹下試左 老協珍熬雞精 覺得幾不錯,明顯見到精神係好左~

每朝只需五分鐘就可以嘆到靚雞湯再返工(朝早空肚飲功效更好) 

揀保健品我習慣會做左少少功課,我揀老協珍熬雞精 最主要因為佢有多個國際認證,包括ISO 22000 及 HACCP,信心保證,加上獨門複方,比一般滴雞精營養更完整,加上零脂肪,零膽固醇,每日飲都唔怕肥。 大家都重視嘅營養成份: 熬雞精蛋白質:8.8g/每100ml、支鏈胺基酸:721.2mg/每100ml,不含脂肪,營養成份價值相對比其他滴雞精品牌高,對孕婦來說養胎不長肉,「熬雞精」可說是滴雞精升級版,連徐若瑄都係星級用家之一。 
另外,老協珍熬雞精除了嚴選12個月第二代上等老母雞外,再加入少許「豬腩排」,溫而不燥。加上以獨創熬工法,高温驅動大小分子,雞隻本身還有豐富的大小分子營養得以保存,而坊間的滴雞精都是利用蒸氣加熱,只能滴出表面的肉汁,兩者比較就見到分別。 

呢款仲係台灣連續5年榮獲嬰母平台BabyHome網路票選第一 

 熬雞精包裝內袋與日本知名製袋廠技術合作,專用4層不透光材質,最裡層與 奶瓶材質相同,確保檢驗無塑化劑溶出並維持最佳保存期限。

我嘅飲用感: 熬雞精清澈但味道濃郁,好易入口,唔會有腥味,愛上了飲完嘴唇有一點黏黏得感覺(係膠原蛋白BB呀!),而家每朝都好期待打開包裝袋嘅時候💓。 

官網、屈臣氏都可以買得到!
商品連結:https://lxz.com.hk/Product/OEC010
老協珍香港官網:https://lxz.com.hk/
老協珍香港粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK/



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook