✿~ 多圖 ♥ 一次療程告別暗啞色斑 ♥ 旺角小店 ♥ Belle Stage~✿

下午1:30

大概七年前已經喺BelleStage做療程
鐘意佢明碼實價,有效果,療程用的精華永遠都唔會慳,
而老闆娘成日都會介紹好野俾我同朋友們,係我地朋友間的秘密扮靚樂園~
加上試過喺其他美容院做Treatment 搞到爛面,最後又要揾人執手尾,姐心很累~ 
 (文末會送免費HydraFacial,比大家體驗下.....)
 
呢大半年美容院都被逼停業, 一開返就衝落嚟搞搞啲色斑/口罩肌........。
 Kawai 都算易黑易出色斑,我每次游水已經避開左大太陽,兼有搽足防曬。
但都係黑左幾個Tone,仲出埋色斑,膚色暗啞,重災區集中喺右邊面,因為用右邊換氣。。。
 
Laser就唔影相啦(危險),過程係會先全面掃一圈再喺重點色斑位置再打一次
最後會敷返個保濕面膜就搞掂,即日已經見到T zone位置白淨明亮左,真健康膚色感覺~~~
 
Belle Stage 的激光袪斑科技,色素主要從底層清走,完全唔需要結焦,
療程後只需要多做保濕,色素會走得更快,美白效果更好!
一星期後,比較淺色色斑已經近乎無左,比較深色的就淺左一半。
一次療程見d斑都淡左,就轉左做水晶晶療程,因為鼻邊及咀角有少少暗啞,
呢個療程同之前打斑步驟相似,會先全面打一圈,之後會在暗啞的位置再重點來回。
兩者的分別一個係針對色斑, 一個就係做透亮感。

自己都易出色斑,所以呢幾年都有試過唔同的激光袪斑療程,今次係最舒服,
以前試過結焦嗰款,打o既時候特別痛,甩左焦要小心護理搽足防曬,如果唔係會白左一忽。


Belle Stage 6月份送左好多Coupon比客人,我有但因為無留意日期,未俾人就過左期~~
同老闆娘俾我延期兩個月(至8月底),只要Cap圖或者Whatsapp預約時表明係我讀者/朋友,
都會無條件送上HydraFacial一次(注:只限18歲以上新客戶,每人一次,名額有限)

如果即時購買任何療程,會額外送All in one cleanser乙枝
(勁乾淨快捷,我用左超過5支,一用就回不去了的item)
 
 
Belle Stage
旺角彌敦道585號富時中心1601室
電話:  +852 23923733   
Whatsapp:  66894719
 
 



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook