❆真人實試 ♥ 一個月 酵素排毒療程 (上) ♥ Natural Plus ❆

下午1:30

以前的旅行總是趕趕趕行程,返來比未出發更累,但放假就是想做些平時不會做的事。
Kawai 自從2013年去台灣斷食後,覺得間中來個身體思想大休息都幾舒服~


三月尾睇到Liv Magazine採訪喺貝澳搞嘅三日兩夜酵素排毒放空營嘅文章(Link Here)
每樣我都覺得好新奇,就是好想試啦~
好想試下住露營車,且未去過貝澳(我以為喺在西貢)
亦想知酵素功效如何 (我一直覺得斷食營個檸鹽水難飲到飛起 )


在Covid限聚下活動都要延期,負責人問我有無興趣試酵素療程,
就是這樣開始了30日酵素療程~


簡單介紹一下酵素的好處吧~
坊間亮點在改善腸胃問題吧,
其實腸道是人嘅第二個腦袋,酵素有效令腸道增加益生菌 (良幣驅逐劣幣)
以提高新陳代謝 抵抗力都會增加。
 
Natural Plus 提供的酵素全部都是TailorMade
主要成份是水果及蔬菜製成,足足有30幾款口味選擇。
營養師會根據你的需要去選擇合適,
酵素會每逢星期二送上府上,另外會建議加入52斷食,所以每星期會有6份代餐。
 
我也簡略地講自己身體的問題及對酵素療程期望 
Kawai 本身腸胃麻麻地,皮膚間唔中都會出下粒粒(而家口罩焗住更差~)
知道乳酪可以增加腸道益生菌,但唔鐘意奶味就係唔會試下,
另外都有胃氣的問題,個肚好似好脹咁。


第一個星期送來的是紅肉火龍果酵素
每天早上起身先把酵素由雪櫃拿出,放至室溫(酵素最活躍是室溫)
餐前要飲1/3支,記得要補充足夠的水份。
第一次飲感覺怪怪的,有點似Kombucha二酵後的味道,飲落有少少汽其實ok的。
代餐是用80幾種果仁打成,再加上風乾黎麥,一打開包裝勁香,加水後質感似燕麥粥,
雖然是少少一包,
因為好吸水都幾飽肚❤比平時食Cereals早餐更飽,分別就是沒有調味。

頭幾日遇到最大問題是:我無明顯三餐嘅概念亦不定時,
解決方法是把飲用酵素的時間設定好。 

我的好轉反應在第三日出現,近肚仔嘅位置出左一堆紅印(不痛不癢所以好遲才知)
其實心知是什麼事,因為我出疹前一日去素食展當值,差不多整天無飲水......
同平時自己嘅飲水量相差太遠,標準8杯應該一半也未到。 

由於有好轉反應,第二個星期酵素配方轉為火龍果白苦瓜
營養師話我太熱氣,俾我降下火(笑) 飲落無苦瓜味,卸完火明顯改善去Toilet的問題。
 
話咁快就完成左14日的酵素療程,感受最深是胃氣已經近乎無出現,以前一直都有隔日焗米水養胃但都係不時出現。FYI,呢兩張是在同一間boutique的試身室影的,明顯睇到肚仔無咁脹(好轉反應的疹都在)~至於下半個月就會遇上生理期,雖然我並沒有痛經也算準時,但就是有PMS,且看看會有什麼改善吧~
 
第三星期將會飲用有抗氧化功效的提子酵素 及 時令白苦瓜酵素
 
Btw,自己對於好轉反應的心態就是既來之則安之,不需要過份擔心,有反應都是好反應,
身體排毒總是有自己的方法,直接而簡單,加上之前在台灣斷食營時爆濕疹的經驗,所以早已預計了會有好轉反應,亦明白只要多飲水就可以解決,當是一個修心的機會就好了。
 
伸延閱讀:
 
 
以上產品由Natural Plus提供,更多資料: 
Natural Plus Website / Facebook / Instagram
 
 
 
 

For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook