✲゚*:₀。霓虹燈下嘗高質西班牙菜 ✲Tapa Room ₀ :*゚✲゚

下午1:30

前所未有咁鬱悶,以前食餐好心情返晒黎,而家連飯都無心情食。呢晚放工約埋朋友去灣仔飲杯野傾下計,呢條街都有不少酒吧,最後俾君臨海域酒店附近的Tapa Room門口彩色霓虹燈吸引住,食Tapas份量唔大,岩晒想食少少野的我地呀~


入面都有彩色霓虹燈,估唔到星期一晚都好多人呀!



菜單並沒有很複雜,只是兩頁,但款式也不少,包括有西班牙Tapas、主菜、甜品等等

Crispy Tomato Bread with Anchovy
呢個整得比想像中好食,平時食醃白銀魚都有少少腥,但呢度係無明顯的腥味,用左蒜蓉蛋黃醬辟走魚腥,蒜蓉味仲令條魚鮮味增加左,另外個蕃茄脆包口感極香脆,見佢落左好多欖油都唔會好油或者浸到唔再脆口,點知食落係剛剛好,好好食!

Octopus Caparccio
每次食Tapas我都會揀呢個,因為薄切慢煮八爪魚同橄欖油青檸好夾,薄切左的八爪魚彈牙有咬口而唔會死實實,呢度醬汁味道仲特別加入番茄凍湯更加清新開胃!

Bikini Sandwich
外表似一件普通烘底三文治,食落又係超酥脆,麵包有濃郁的牛油香烘到金黃色,但又唔會食到成身都係麵包碎,入面夾着一層薄薄的鵝肝醬,份量控制得好,所以唔會覺得好膩~~

最後,仲揀左西班牙豬鞍肉兩份share,唔會煮到熟晒切開仲有少少粉紅色,入口好嫩滑又Juicy,只係覺得油醋醬汁比較酸左少少,搶左focus!

Tanqueray Special Gin & Tonic
Bartender 介紹的Gin tonic,呢款係幾款之中酒味比較淡,適合酒量唔太好的朋友,味道清新怡人,似加左青檸的detox water!
Virgin Sangria
以紅酒Sangria 為藍本的Fruit Punch,以青檸汁、橙汁、 菠蘿汁、草莓糖漿及提子汽水做成零酒精版本,飲落味道酸酸甜甜易入口,加了水果粒更令杯飲品更鮮艷奪目。
我地坐Bar台仲可以睇到廚師整Tapas,當晚有少少海風吹入黎傾計都幾舒服,最重要唔貴!


Tapa Room
銅鑼灣告士打道218號君臨海域酒店地下A舖



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook