往面上貼金,尊貴納米鉑金初體驗--NTP

下午8:29

美容產品一直推陳出新,上個月剛試了Dr.Swiss的金箔系列的產品(按我回顧)
今個月又收到雅施送來的一套五件的NTP白碧納米鉑金緊緻系列的試用品

就讓我多介紹一下品牌背景吧:
它是來自日本東京的品牌,由雅施獨家代理,
呢個品牌好似好陌生,但只要提起好評如潮的Essence Mascara 系列,
佢有效令BB 睫毛變長,產品系列亦有防水的睫毛雨衣,不同的防水Mascara 等等~
(而我上回得到最佳試用文的禮卷,我就選擇敗了Essence Mascara回家啦~)

Nano Platinum Colloid Series 的一系列產品都是用納米概念,以十億分之一米的體積微滲技術,
鉑金亦因為有助高速分解"氧氣",能提升肌膚吸氧值.改善微循環及美白亮肌之效
持續使用,更加可以令到毛孔Bye Bye,膚色恆久亮澤,斑印亦會有明顯減褪的效果

一次過試到納米+鉑金的護膚功效,真係好吸引,
一如以往,雅施都好似上次一樣,把試用品直接寄到府上



先試試一下洗面乳,我個人覺得洗面好重要,一定要乾淨,最好唔會有乾o既感覺啦~
呢個洗面吱出黎係有少少"傑"身,加左水都唔會有好多泡泡出現
而家呢個天氣用就o岩o岩好,(太多泡可能會太乾),
佢有少少香味,但聞唔出係咩,不過可以放心,佢係好聞o個種~
用完覺得覺得滑左,仲有唔會掹掹緊,冬天ok



洗完面之後要用柔膚水,為之後用o既產品打好基礎~
呢個柔膚水係我的推介,我自問洗面都叫做好乾淨,但總是有一些東西是洗面都洗唔到o既,
就係角質層,即係死皮,它們會阻礙之後o既養分吸收,所以去角質不可以懶呀~
佢基本的功效柔膚合格之餘,我仲發現到佢可以去除角質層,用完之後真的可以亮澤肌膚呢~
佢都有少少果香味,質感係比較稠身d,所以用o既份量不需要太多都可以了



之後係精華乳,一貫作風,包裝非常嚴謹,只是少少的5ml都用泵裝
一吱出來有少少挺身,我會形容佢似啫喱,但一推開就會變水質,
所以一d都唔難吸收,唔lup,仲幾好聞~(其實佢係好易吸收,一陣就冇晒)


跟著要試的就是面霜,它有SPF15的防曬度,日夜都可以使用,
呢個日用我就覺得lup左少少,我自己比較prefer爽身d o既防曬呢~
放o係夜用我又覺得o岩o岩好~


最後要試的是鉑金緊緻頸面膜,佢分開兩部分,
用呢個mask最重要係relax,因為佢可以連眼仔教敷埋,一於唔上網住,休息and relax
佢唔係好多精華,即係唔係濕淋淋o個隻,但足夠可以貼上面而又唔滴到周圍都係
佢設計係比較大張,基本上"下巴"位都可以兼顧到~

最後的相片是用這5個steps 的Before and after 對比
用了短短幾日,都有感覺到佢強烈o既保濕效果,皮膚真的有愈來愈滑的感覺


最後要多謝雅施的細心安排,令我有機會試用更加新的科技
伸延閱讀:上回試用的雅施另一產品A.C. Natural (可按我回顧)

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook