別讓雙手出賣你的秘密 @ Neogence

下午11:10

猶記得幾年前o係朋友邀請下,看了彭秀慧的獨脚戲"29+1"
劇內有一場是講一班女生在飯局後去Toliet洗手後塗Handcream,
大家塗完之後,發現是Johnson's, 女生中有的表示要用找落妝油洗手,有的表示只會用jurlique 或者 crabtree, 呢一幕在劇場的女生都笑了,因為大家都明白,一雙滿佈乾紋的手是會出賣年齡的秘密哦!

今天要同大家分享的是來自台灣的Neogence玻尿酸潤澤保濕護手霜,
*之前亦用過它的另一皇牌產品
"玻尿酸保濕原液"(舊文可按我)*

自己一向對揀選護膚品都係比較少睇價錢,最緊要o岩用,所以好多時都會有意外驚喜!
對於理想的潤手霜我會希望佢係質地不用太厚,因為我好多時要做手工,太lup o既唔方便拎針線
另外我接受唔到太香的潤手霜,只因為我有鼻敏感,所以太香的唔o岩我了!



正所謂百花中百客,呢個潤手霜o岩晒我的要求,首先因為佢唔太lup日常用已經足夠有餘,
(當然用來做night mask就唔夠潤),亦可以改善乾燥的問題,每天我會塗三次,洗完手都仲keep到
另外佢細細支(50g),方便放o係手袋呢~

看我的用後圖,本來乾得發紅的地方已經退了紅,乾紋亦慢慢消失了



sasa有售,只是$48 /50ml,搵到o岩自己用o既野真係好開心呢!

文章開首所說"彭秀慧的29+1(7次方)"又開始賣飛啦,
之前錯過了沒有入場,可以去看看啦 21/4-24/4 APA 又重演了!
這是一套6度重演,感動20000萬人次的女生獨腳戲,講述30歲的女生所遇到的問題

我由4次方 4th Rerun開始睇,次次睇返都有唔同o既感覺呢~
誠意推介俾各位Blog友呢!

有興趣的,行動要快!真係好爆o架!
http://www.kearenpang.com/






Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@Beautyexchange
OpenriceShe.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook