✲゚*:₀。 屯門少有的韓國菜 @ E-mo Korean Restaurant (屯門) 。₀:*゚✲

下午1:30

射波的星期三,臨時約了在屯門市中心附近上班的朋友來個午飯~
今次去了華都商場地下韓式小店 E-mo,
家住屯門,忽然身痕想食韓國菜真係好慘,因為選擇近乎沒有~

選擇少所以就分外吃香,晚市好多時都會多人等位
唉!剛過去的 Boxing Day 就係等呢間等得太耐行左去隔離囉 XDD

平日午飯時候,真的沒有這麼多人
朋友比我早到一點,她負責先搵位,我一來到就有得食了!

我點了韓式伴飯+豬肉(HK$45,可加HK$10加豬肉/牛肉/雞肉) 
其實我最愛是石頭鍋飯,部隊鍋......
但那段時候我剛吃完蛇宴,燥熱到不行,
所以就點了比較mild一點的伴飯啦!




除了另加錢的豬肉外,
配料甚為豐富,有大豆芽菜,青瓜片,紅蘿蔔絲,麻油紫菜,荷包蛋一隻,
有齊韓式養生的五色,很吸引呢!
豬肉有少少辣的,薄薄的十分入味,亦不會覺得鞋口~

朋友叫了的牛肉蓋飯有泡菜附送的!
因為她唔太好泡菜,造就我又多個前菜 XD
大白菜泡菜其實不是很入味,但可幸就是夠爽脆及冰凍~

店面不大,大概只有三十個位吧,所以回台速度都算幾快~
平時我經過"韓國菜蟲"咬我的時候,都會買一客韓式壽司回家慢慢嘆!
飲品方面,可以選韓式的罐裝飲品,不喜歡的可以喝入座時送上的韓國熱麥茶,淡淡的很好喝~

E-mo Korean Restaurant
屯利街1號華都花園商場地下51及55號舖  2458 4878

  



Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook