(。・ω・)ノ用清文 ★ June2013 ❤・゚

下午1:30

五月就已經感覺初夏了,所以產品都變了清爽一點的~
都是由左至右吧~



Amiz Aromatherapy Lavender Floral Water

簡單說就是薰衣草花水,因為Kawai 一向都是薰衣草的粉絲,
味道天然,不是很假那種味道,雖然比較貴,而且份量少快KO ,但就係鐘意佢夠真
回購度:80% (只是手頭有同類型產品,所以是80%)


Loreal Youth Code 肌底液 (詳文)

這個神奇的東東,已經用完第三支了,暫時來說是"合心水之選",不油不賺,正!!!!
回購度:100% (已買左第四支,哈哈!)

PhD BioTox Serum 智能細胞修復精華

嗯!這個其實月前已KO,但要拍大合照時,就發現不見了,所以推到來這個月才發表
這個應該是遊戲的獎品,雖然是獎品,但我都覺得不錯的,易推易吸收,亦可以塗在眼上,頸上的位置
用後膚色明亮,而細紋,乾紋都有明顯減退,而且質地不油不膩,沒有過潤的問題
回購度:90% (之前好像在屈臣氏見過,但最近卻不見了,有人知在那兒買呢?!)



St.Clare Intersive Hydrating Toner 玻尿酸高機能保濕液

這都是獎品來的,是台灣的出品,用後保濕效果明顯,
中途有一次曬傷了,Kawai 用它做一個Quick Mask,沾濕化妝棉來敷面,曬後的不適都舒緩了
產品在Mannings / 官網有售, 剛剛知道官網做特價, $140-->$88 呢~
回購度: 85% (性價比太高了吧!)  官網連結在此


Neogence 胺基酸保濕潔面慕絲

嗯!這是朋友送我的試用品,只能說句"不過不失"吧,
因為使用時Kawai 的皮膚沒有特別的敏感,所以只覺得平平,應該就不會回購了~
而這品牌都是專屬敏感肌,不敏感的,只會覺得Mild吧~



Kanebo Impress Creamy Soap

每次用量不多,用完不會乾的洗面泡泡,沒有洗面泡泡偏乾的問題
回購度:50% (因為仲有好多同類型產品未用)

Mask House Celebrity 金箔蝸牛精華

嗯!呢個品牌,真係有"時晨唔夾"的感覺,因為佢o既product 都比較滋潤的,
Kawai 由蜂毒mask 至這個面霜都令有不同的敏感跡象,出粒粒,發紅
可能佢太足料吧,應該沒可能再回購了

之後是不同的試用裝/ Mask ~~~~



Innisfree Bamboo Mask

不錯的Sheet Mask ,補水完全沒難度~
只是剪裁就真係唔係幾o岩位,如果係咁,我會買美肌之誌超薄那種了(價錢還平一點)
(註:因為Bamboo Mask 張相唔見左,找來了石榴mask 的相,剪裁是一樣的)


Skin Food Omija Whitening Toner 五味子爽膚水
這個是我在韓國旅行敗家時的贈品,其實我有十幾包的 XDDD
嗯!我諗單用佢應該唔會有美白效果,其實我已經用左十幾包,連光澤感都無,so sad!

Skin Food Platinum Grape Cell Toner

得到的渠道如上
是比較滋潤的爽膚水,用後不覺油膩,仲有少少好似金箔的東西o係入面,但係銀色的~
用的時間比較短,但覺得都可以試一試的

Annie's Way Italy Red Wine Jelly Mask

嗯!這是在Facebook 得到的禮物,這個Mask 最近火熱得很,以去黑頭粉刺出名哦~
Kawai 都有少少黑頭,用後真的覺得黑頭粉刺都少左,
原來只要揀o岩產品,去黑頭粉刺其實都唔係難事~
效果不錯,當然都會回購 XDDD


好啦~到雷品了~
唉!又係o個句,唔o岩用o既野,我會選擇睇唔見(封塵),一係就送俾o岩用o既朋友
至於呢件野,我已經送左俾朋友仔了~ (因為見到佢o係blog度寫話ok好用)
再唉一次先! 首先笠,唔吸收,用完上妝唔貼,夜晚用就第二朝出粒粒,so sad..sorry.....
好似話係it's skin 為香港而設的 Version? 但我用了幾支it's skin 真的沒問題的

六月暫時係咁多,下個月再來~~~ XDDD







You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook