教學文。解決死圖問題。Y!Blog 連相片搬 Blogger

上午10:30

相信好多人同Kawai 一樣,最近都俾Y!Blog 搞到生不如死.....
又要搬,遲d仲會死埋圖,真係"他媽.....哥池"

先講Kawai 的情況:
Kawai 都是Y!Blog 的用家,
由2009年開Blog所有相片都是放在Y!Blog Server中,
所以就咁import post,死圖問題很嚴重,要自己手動插相,
插左兩日我已經想打人了,大那那幾千相......

其實我一直都有Back up post o既,
不過程序好煩,先要downgrade firefox,再加小助手,整一輪先得.....
Back up 左 o既 Post 會係跟日子 by file咁,但我只Back up 到2011年四月,
之後o既係無.....  (上次Back up 係因為Y 唔見左我D相) 

好啦~Kawai 今日會將我科研的成果教大家o既,我有5XX篇文,
用左個幾鐘搞掂,如果你Brower 用開Chrome 的話,三十分鐘都ok,
因為用左好多時間去upload 相上Drive

研究到呢個方法,其實係因為Kawai 本身係識少少html 的語法,
打開左Y!blog Back up o既 xml file 之後,發現係d link setting有問題,
只要我找到一個地方,我知道個hosting,同埋唔會改我相片名就可以了~
問 IT朋友,佢地話Google Drive 係可以做到, 
咁Blogger 本身又係Google 旗下,不用再開一個account, 
所以,Kawai 最後我就係決定試下用佢啦~~~~

所以開始前準備o既野,就係Google Drive Acc 同Y!blog 下載的檔案




1.下載BlogTrans 軟件:https://sites.google.com/site/gaagaaga2/blogtrans


 
 
"解壓"後, 打開blogtrans > 於選項中, 選擇 "匯入> MT 檔案"
   (
注意: 要解壓先可以用到的) 

 

 
 
Blogtrans 會列出你所有posts 及回覆的

 
如果大家不想保留 tags就揀"清理所有文章類別"
方法: 選項 > 工具 > 清理所有文章類別
 
 

揀好就可以按匯出> Blogger Atom Xml
 
寫入自己喜歡的檔案名稱, 記得最後要加.xml (例如: my blogger.xml)

2.登入Google Drive, 把Y!blog 下載的"images" file 整個上載
等佢上載完成,就改佢個使用權限
方法:Right Click "images" file, 之後會見到Who has access,
         選共用(Share)> 共用(Share)
之後,會見到images file 後面會有灰色字寫住,共用項目(Can View)
 

3.搞掂就要睇下佢個hosting是什麼,
方法: 入去images file, 是但click一張相,
          右下角應該會出左個window,向下碌,就會見到有條link
例如: https://googledrive.com/host/xxcattxx/xyz.jpg
 (注意:只要last一個 / 之前的字,"https://googledrive.com/host/xxcattxx"
即係最後一個"/xyz.jpg"係唔洗要o既 )
抄低網址,呢個就係用黎改 xml的重點了
3.登出Google Drive ,入去先頭抄o個個Hosting 網址,
   試下有無抄錯野先,如果無錯,就會見到你d 相o既名一張張列明
   可以click 出來睇下係唔係你自己o既相~

4.之後,就係改語法了
   用notepad開先前在 Blogtrans 轉左o既 xml 檔案,即是 my blogger.xml
   上面有選"取代" (Find and Replace)

   

   Find : ../image
   Replace: https://googledrive.com/host/xxcattxx)
  
 




















      完全Replace了,save


5.登入Blogger / Blogspot, 匯入 (import) 改了語法的xml file就ok了


心得:
我屋企部電腦係好慢,避免Hang 機, 所以我係人手replace,不是按all replace
Hosting 網址可能會有d 唔同,總之都係唔要最後一個/xxxx.jpg 就o岩o架啦
如果d相係yahoo是原圖size的,去到o個邊可能會有大小問題,因為佢唔識resize,
但我覺得好過遂張插,真係插到天光都未搞掂>_<


如果,呢篇文幫到你o既,記住要推一推,因為我用左好多時間研究呢~
當然,你有問題都可以留言俾我,識答o既一定答你o既






Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheztyleBlogBeautylife.hk

BECB@Beautyexchange
She.BlogElle Blog


You Might Also Like

33 意見

Like Me Facebook