Lomo 看澳門 (內設投票遊戲)

下午8:05

昨日同一大班人去澳門做survey,
當然要帶埋我的小Lomo相機過去

我地坐04:45的航班,去到o岩o岩見到日出




















昨日天氣好好.....藍天白雲... :)


街頭亂拍拍....



拍自教堂內....



當然少不了買手信的環節


其他亂拍拍.... :)


最後想講一件事
就是在買手信時發生的....
話說我和爸爸兩人去到某店舖買野
那店員誤會了我們是夫婦關係
我立即說"我係佢個女"
好無奈呢

可能我地個呢個組合比較奇怪
竟然係兩父女一齊去澳門

就貼一張我們的合照,看看大家認為我們是什麼關係好了...hehe


You Might Also Like

9 意見

Like Me Facebook