~ஐ gratus 手機程式新功能 ♥ 隨時隨地一拍肌底改善到底 ஐ~

下午1:30

年多前已經是gratus app 的用家,因為療程產品優惠實在太吸引。
話說上兩個月,姐被無名皮膚敏感折磨,用了很多方法都是沒太大成效,去美容院專登安排了皮膚分析,聽完一堆分析R晒頭,最重要係解決唔到問題,依舊反覆。

最近,姐妹們都非常熱血的在用 gratus 手機 app,原來除買療程外,新功能 Skin SnapAI 肌底透析,只需素顏影三張相就可以得到詳細的皮膚的分析,仲要唔係要俾錢的升級功能,真正的想做就做,亦唔怕俾美容師Sell....
Skin Snap」功能結合咗 AI+專家智慧同肌底透析技術,透過比對超過 2 萬個亞洲女性肌膚數據,再將我嘅肌膚狀態與我同年紀的就比較,得出最準確嘅結果,
做到4大問題徹底分析,再提供最到位的個人化醫美方案。

因為要同Skin Snap 嘅數據庫入面的同齡真人比較,了解最需改善位置,所以唔好報細數呀。 依照指示,為正面、左面、右面各拍一張,稍等 5 分鐘就有結果。


我嘅肌膚分析都不算太差,同真實年齡相差不遠,當然有改善的空間。
4大肌膚範疇裡面,我最需要關注是皺紋(因為我表情超誇張的說)~
果然。。。。。。


再碌落去,Skin Snap 分析仲有埋肌底斑,係有幾多粒斑都照得出, 平時要去美容院用專業儀器先照到的,而家都可以o係屋企睇到晒,好神奇!而且每一個範疇的文字版本分析都簡單易明,可以了解成因之餘,亦可參考日常護理小貼士。


Skin Snap從過百種護膚方案中推薦咗我做Ultherapy輪廓拉提療程,全面改善年齡痕跡。


Skin Snap 唔只會做皮膚分析咁簡單,所有資訊及建議都由醫生認證及提供,絕對信得過。最後仲可以幫自己搵到最個人化最啱用嘅醫學護膚方案,等我唔洗怕用錯產品試錯療程,而且呢個係免費App,不妨下載 gratus 親身感受下!



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook