我遇上了抑鬱症(九)-- 每天問題多多之我又有新問題>_<

上午1:23

哈!我~好~懶~呀!!!我快兩星期沒有發文!!!

原因是Kawai在聖誕節前夕,去了果凍大師那裡催眠,
新舊觀念炒埋一碟,我自己都搞到好混亂,整個快樂聖誕都思考不到

另外的Kawai在年前驗血報告出現了問題
這兩星期都在兩間醫院的不同部門出出入入,
(有部分係未出事前已約好,但亦有部分是出事後再slip期!)
臨近年尾已經比較忙,真的累得要死了

不過暫時來說,心情都ok,
實在太懂得"自我安慰",轉頭又開心返,其實都頂自己唔順
知道自己次次黑到盡又冇事
 
心情最差是頭一星期時,知道有份報告出事,
但因為CPH個醫生放假令我拎唔到,憎到想殺左佢

事實上....我只係見過佢一次,但一次已經足以令到我覺得佢係"痴線"的
話說我聖誕假前去找果凍大師催眠 (催眠的事後面會講)
講到我可能係荷爾蒙有事,最後的結論是出面驗呢d野好貴,所以叫我返亞公度驗

那天就是我們第一次見面了,呢個醫生睇症好慢,慢到我都唔知佢究竟搞咩!?
由10:00等到佢12:45,終於見到佢啦......
我們的對話如下:

我:  X醫生,今日我只係返黎想你幫我寫紙驗荷爾蒙....(下刪...是我的病徵)
X:  你有冇"幻聽幻覺"?
我: 幻聽????下????醫生我好返ga la 喎!我已經停左藥半年多了.....
      我好趕時間返去睇感冒醫生,你出張紙就得ga la!
X:   你答完我就知你係未真係好返
我: 下!!!!!???? &**(*(()_))_!!!!
最後佢問左十幾條screening的問題,例如有冇想自殺,有冇傷害自己,有冇失眠o個d.....
我: 有....有....有....冇....冇....有..... (我的答案)

問都問左20分鐘,之後先捨得整o個張紙俾我,
而.........最後o個兩句先最低能,亦令我忍不住俾說話佢聽
X:  呢個要空肚驗的,你而家係未空肚呀????
我:而家成點都仲係空肚的話,係未應該暈左呢?!  (13:25 了)
X: 你點解又睇呢度又睇私家?
我: 關你橙事呀!

為左拎驗血紙,用左35分鐘,其中廿分鐘是用來screening的!
返到屋企樓下,親眼睇住感冒醫生同我講趕時間要走
不過.....佢話可以開藥俾我食住先.....
(嬲!!!!!最後幫襯隔離o個個,以後唔使再講野啦~ )

這次就是我們第一次見面,亦令我唔想再見....
所以聽到係因為佢放左假,連累我拎唔到報告時,我真的很"火"

頭一星期心情的確很差,因為我是有思考病的,一天不思考就好似蝕底了
而且醫院打黎負責call我提早返去見醫生的職員,真係痴痴地線,
本來已經多野諗,再加埋佢o既內容,真的暈了幾次 (係嚇暈)
佢話 : "張小姐,你過年前驗血,驗左5個items,有三個"爆煲"喎!醫生想你早d返黎拎呀,你幾時ok?"
搞左10分鐘,佢忽然話醫生好似放左假,check下先知係未真,轉頭覆你啦

他媽的!!!!!佢11/1先返工,你就唔好3/1打電話啦,
我話是但搵個陳福水俾我得唔得 (唔得!!!) 我真係唔想俾X醫生再Scan我囉.....
一聽到 "爆煲+11/1 (仲有8日)+可能要再scan"
心情點會好呢~唉!!!!我的2012年第一個工作天,就是如此渡過了!

不過都有人唔識死,打打電話o黎反叉
即係我情緒咁差時,你唔係想我反安慰你ar ma
呢d行為,會唔會"太離譜"呢?!

#事實上...我早估到會有如此情況出現,
 所以我才在facebook ,twitter 告訴各友人,現階段唔想講野亦無野好講,
 無事時會自己出返黎的#

終於都到11/1了,因為記錯左時間,早左成個鐘到
一如以往,都唔知點解要等咁耐,15號籌,由16:00等到17:50先見到佢,搞咩呀老友?!
我等到17:00,就已經同姑娘/亞sir/嬸嬸/叔叔買大細,估下我17:30拎唔拎到
佢地十分烏鴉咀,我真係等到17:50先見到人,走時仲要約期o個個窗已摺
o係17:20左右,14號籌個社工講住手機衝出來,俾佢嚇醒,起身周圍行,
竟然俾我見返之前個C醫生,我話等到好悶想同佢吹兩句,
除了問我的情況,就係咁問果凍大師好唔好生意,
我話"不如你直接問佢啦!哈哈哈!"
我問可唔可以跟返佢,我真係頂 X醫生唔順,都唔知佢搞咩?
(佢聽到上次o既對話,已經笑到咭咭聲囉.............. )
臨走時,佢同我講叫我返去同X醫生講,我話轉就ok,叫佢寫返兩隻字就OK了

17:50 終於見到佢啦,為免佢又Screening,
我一見到佢就話我要轉醫生,因時間關係自己已問了,你寫兩隻字就ok
呢個X醫生,佢竟然想交病歷俾我,問我:"你係未而家過去?" "C醫生唔介意睇多個,我都唔介意o既"
我話 "下?!而家幾點呀???走左啦佢!! 佢17:20已經睇完25個症,同我吹緊水了"
結果.....print一張轉介信,中間打左兩個電話 (為了check C醫生返星期幾) ,出到黎已經18:20
真係好好彩,唔使再見到佢
C醫生一星期返一日門診都俾我撞見,真係黑唔晒

之後的星期五返左去見CP,
我同佢講,我做完o個次催眠之後而家上唔到網,我的快樂聖誕就咁冇左了!so sad!
佢竟然用返上網的理論同我講囉:
一日都係你平時成日亂(想)上網,遲早中毒燒底板
而家果凍大師強制安裝"防毒軟件",其實係好事,哈哈哈!!!!!
唔(想)上網咪做其他野囉!!!!

見完CP仲見到Blog友淑芬呢!佢今日去見醫生呢!
佢帶我行過去屯門醫院交轉介信,我就真係完全唔識行
去到交紙,原來我是舊症,
原因是我三年前碌落樓梯暈左入過院,而腦科是under內科的,
咁....我就是舊症了,不用再排隊尾了,因為咁我又慳左時間
但最勁o既係....三日後就咁o岩要覆診,可以睇埋......
以新症要排45weeks來說,我而家一星期就排到了!

之後去左康恩園食lunch,朋友咁o岩o係上面返工
佢收工後有落黎傾計,傾到5點左右走
返到屋企發現唔見左部相機囉
好彩地又搵得返,主要原因係o個度唔做晚市,又少人出入
所以真的好好好好好彩

上星期已見了內科醫生,佢未有開藥,只是print了一堆紙俾我交
呢單野有排忙啦!!!!

最後講返聖誕節前的催眠啦
真係唔好問果凍大師講左咩,我真係唔記得,最記得係當時喊得好勁
d眼淚完全不受控制囉
經過二十多日的洗禮,而家已經好左好多ga la,
我諗我真的要學識放手,有d野不是愈想就會愈好的!

收到電話後兩天,見過果凍大師,都有叫我唔好諗太多
但我呢個有 "(想/上網)太多症"的人來說,你估真的咁易咩?!
又多一樣野要學,我的2012年一定很精彩啦

You Might Also Like

9 意見

Like Me Facebook