✿~ 潮濕天氣 ♥ 家居必備 ♥ Lavons衣物香水噴霧 ~✿

下午1:30

以前每次返舖頭幫手,收工時我媽都講同一句話:你係未收埋左盒炸雞喺袋?
當然是沒有 (因回家車程近一個鐘,拎到返去都唔好食,所以好少拎返去),
但可想而知油炸味有幾誇張!

嗰時會噴下台灣嗰款熊BB,雖則陣味幾化學,但好過無啦~
最近收到 Lavons衣物香水噴霧,有六款全新的香味選擇,各有不同個性風格,
不但瓶身設計性感迷人,花味唔人工,認真如同香水製作一樣,每支都有齊前中尾調。

姐偏好麝香即係BB香味
所以對同日本人氣內衣品牌Peach John 合作推出限定香味 Secret Blossom,情有獨鐘,
首先粉紅瓶身設計性感迷人。前調萃取各款酸甜果實如黑加倫子、芒果、葡萄柚及花密,綻放甜蜜氛香氣味。而中調則用上茉莉花、鈴蘭及青瓜,而尾調則注入麝香、琥珀香及香草。

而深藍色的Luxury Relax,前調萃取柔和細膩的梔子花花香,中調選取迷人玫瑰幽香與鈴蘭、茉莉花、紫羅蘭交織散發令人陶醉的花香,而尾調則用上香草、木質及麝香,散發一種陣陣高貴、奢華、優雅香氣,適合追求奢華時尚的男女一族。

雙重抗菌及除臭功效經日本抗菌驗證測試達到99%抗菌, 
有效消滅金黃色葡萄球菌及大腸桿菌, 無刺激性同甲醛,要嚟噴床單公仔都好放心💕💕

將噴嘴轉至"ON",距離使用對象20-30cm,噴灑至表面沾濕的程度,靜置晾乾。
使用後噴嘴轉至"OFF",並保持直立擺放。


香港潮濕天氣日子特別多,衣櫃好易有UP味!
所以Lavons另設可以放入衣櫃/櫃桶的香包,裡面的衫都可以Keep 住香噴噴!

LAVONS一系列六款的全新衣物香水噴霧,價錢 $68/370ml。
銷售點︰Fusion, TASTE, Watsons, AEON Supermarket, Wishh! ,日本城, 千色店, 品味1+1
網上銷售平台︰HKTV MALL, My Dress, Lady Avenue






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook