我最幸運

下午11:58

今日都可以叫做幾幸運
竟然可以連續兩次都係遇上壞車
仲要係壞車的地點都是離目的地不算遠又不是近
"行又唔係,等又死得"那種



幸好....
中間趕返屯門醫院覆診那程車沒有事故
但就發生了另一些事

因為我中午時遲了離開公司
知道自己要遲到,就心急到不得了
愈行愈快......
落車之後又要再行一段路才到醫院大樓

在沒有分流的情況下,成功去到繳費處

之後我見到有個新科技o係我面前
係一個有音樂...識講野的血壓計
就走左去玩下試下

結果是.......143/92 Pulse:113
比我平時高了很多!!!!!!暈!!
姑娘問我有冇唔舒服
我只係話好唔滿意

十五分鐘之後再試,都係偏高
今次真係"自己攞o黎衰"

今日係腦神經科覆診
我一見到醫生就喊咁口話俾佢知我o岩o岩個result
佢就話唔驚唔驚....唔好自己嚇自己....

之後同我講我比半年前輕左大約4-5公斤
真係好驚喜下 :)

六月份都係"覆診月"
下星期就到眼科覆診


You Might Also Like

3 意見

Like Me Facebook