書籍推介~~自我勉勵同學會

下午8:37

今日在此誠意推介一本書~~"自我勉勵同學會"
呢本書我o係五月中旬,
情緒最Down的時候在書局遇上的

廣告話:"開心買鞋,唔開心買鞋"
而我就係"開心買書,唔開心都係買書"

話說o個日行左入灣仔的三聯書局
呢本書唔係放o係一個有利的位置

第一眼見到呢本書,除左見到special offer的貼紙外
就覺得恩佐的插圖好吸引,
再睇下個書名,就覺得好有趣
拎上手"隨手揭"睇左兩個小故事
就覺得o岩自己的channel,就俾錢去了
(其實勵志書人人心水都唔同,所以遇到o岩channel就唔好錯過)

最喜歡是每篇文章的左上角兩行文字
都是圍繞文章的中心內容發問
好讓大家可以作出反思

如果大家有興趣的話,可以去書局睇睇
而七月份的書展,班長亦會有新書面世"逆境裏的快樂智慧"
期待中.....
 

最後要同黃班長講聲:"多謝您!!!"

p.s.我之後搵返班長的舊作'感謝生活送他的禮物"
      睇了一個關於去廟街算塔羅的事,感受甚深


俾大家認住個樣...hehe
          

You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook