好壞參半的 西龍纤味。紙藝餐廳@中環

下午1:30

上月初,Kawai 與一班"人未食相機食先"的好友相聚,
因為大家都愛拍照,今次聚餐的地點就選了在中環的西龍纤味
先食環境,再食飯是也

一入門口就見到全部都是紙造的裝飾,
這裡的擺設、餐杯、一桌一椅全都是以「啞通紙」來製造的
Kawai 勁愛牆上的彩虹,同埋掛在天花版的彩色紙橙,感覺很夢幻


連窗簾都是紙造的,
朋友說坐o係度以為自己已經死鬼左.....全部野都可以燒著的.....哈哈哈!


喜歡的話,可以買走的



假日前的晚市,環境蠻清靜的,
因為menu來的食物都是經營養師建議的,所以都會以少油高纖為原則
食物味道都是比較淡口,如果喜歡濃味的朋友就可能不太習慣了

前菜,海蜇我個人麻麻,不是太特別
而泡椒鮮蝦沙律,少少辣,蝦都ok新鮮


酸辣湯, 我覺得可以再酸少少,而家呢個酸度,食客一定唔會投訴,但就沒有了酸酸的感覺


我的香煎豬扒拉麵,豬扒我覺得唔錯,係拉麵over cooking左,食o既時候已經淋左


最後的甜品,有兩款選擇:紫米蛋卷 /竹炭蛋卷
個人覺得紫米味有d似食緊藥水,雖然外表係好靚的粉紅色,竹炭感覺無咁怪


食物方面真的有好有壞,友人說紅米飯不錯,下次就試試吧!
餐廳消費不高,當日人均消費是$60左右

地址:中環士丹利街11號9樓 電話: 2530 1199

要聯絡我嗎?可電我呢:  littlecatt@gmail.com



You Might Also Like

4 意見

Like Me Facebook