o゚☆。 鬧市中的世外桃源 ✿ KUC Space 。☆。o゚。

下午1:30

星期一午餐,通常係我同老闆出街食飯順便開例會的日子,
大部分地點都係我負責想,反正有車,去那裡也方便!!
來了N次的KUC Space, 喜歡貪佢有一份世外桃源的感覺,
而且很近地鐵,行過來都是十分鐘以內的事!

先讓大家看看世外桃源是什麼樣子~
別忘記,這天是星期一午餐時間....

 
這裡奉行星期一素食日(GreenMonday),
星期一的餐牌是完全不會找到肉食的選擇!
平日是有肉類的,要注意喔!
主菜每天有兩個選擇,下午茶時間會有不同的cakes!
注意,餐廳是不做晚市的,6pm就會收工!


自己搵位同工作人員講要什麼就好!

先送上例湯"Lentil Pak Choy Soup"
一直在想什麼是Pak Choy..... 上網搵.....原來係白菜! 好低B呀!
我同老闆講,佢問我去market place 想買白菜你會點講?白菜係街市買..... :p

講返個湯先,平時我對呢D又紅又綠的物體就敬而遠之,我唔飲忌廉湯的!!
不過老闆話無奶的,原來係把Pak Choy 同香料攪碎左,
比平時中式的菜湯更香白菜味!我竟然飲晒....哈哈哈!
 
主菜我揀左Curried Sweet Potato Pocket with Grilled Pepper & Salad!
Pita Bread 入面放左d 薯蓉同豆的混合物,口味比較清淡,沒有太多的調味

self-service 終極點,自己找位,自己拿餐具/水/調味料,自己處理用過餐具,以及付款及找續.....
在廚房的左手邊有個黑色盒子,旁邊還有計數機,方便數學差的訪客..... 
沒人會查核你有否結帳,一切就憑你的良心去辦事
這是Kawai 第二次見到自行付款的餐廳,在道風山留宿的Candy Corner 都是這樣子!
 
附近上班的姊妹,有興趣可以去試試,
餐廳是只開星期一至五 及 沒晚市的!!
位置就是在佐敦裕華十字路口,行幾步就會見到白色的鐵閘!!
 

KUC Space
佐敦佐敦道2號 (營業時間:10:00-18:00 Mon-Fri)






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook