♥ Amazing ✿月亮代表我的心 ✿ Between you and the moon ♥

下午1:30

中上環返工的 Kawai ,最鐘意行 IFC 同 Landmark ,
今日放工後去左 Harvey NicholsSupermade 的專櫃一行,嘩!簡直係我主場!
面積不少的專櫃,引入了不同歐美 uptown product 的 multi-brand,
仲有好多不同的Workshop,以當中最為人所熟識的,應該是當中的個人調配香水。


第一次來個人的活動,滿足晒我的好奇心,因為我對任何事都可以有無盡的問題~

一來到先玩左個熱身活動,就係自製有機沐浴露啦!
先選兩種味道的有機肥皂,再切碎加入有機茶,把混合物入樽後等一日就可以用了!
我覺得好好玩呀!仲整得好好㗎,哈哈!


其實我今日係嚟參觀以美國紐約Brooklyn區為根的品牌
Between You and the Moon》的首個海外銷售點,
品牌係由兩位媽媽Molly Watman 及 Emma Grave 創立,
為左肚內的BB 可以用到最高質素天然護膚品而創立,產品以不添加防腐劑為本,
全線產品都係人手造,全球限量,每件都係心血結晶。

有機無防腐劑,坊間都有不少,而《Between You and the Moon》仲有兩個特點,

1。崇尚古蘊養膚,以傳統技藝將草葯學同肌理學結合,再加入實驗室的 formula
2。運用月球磁場同植物能量的護膚品牌

原來人類同月亮都有著不少的連繫,就如中國人會睇通勝,

而外國人就會睇 Moon Calendar,  都係想在最適合的時間做最好的事情~
公關姐姐講到呢度,Kawai 忽然想起斷食時老師說斷食也有比較易成功的日子,
我當時只覺得唔明,再聽完講解後,原來一早已接觸只是不了解!
(呢個就是2016年的Moon Book 啦)~

果然是有趣有特別!臨走時仲拎左一盒產品回家親身體驗月磁的智慧!

兩位創辦人除左係小朋友母親外,Emma 本身是唱作人,果然有愛又有才華,
所以試用禮盒入面除左有產品外,還有她們創作的民謠CD呢!

NO EVIL ($480 /60ml)
月相循環的改變,與我們身體息息相關,月相始於新月,如女性自身週期由來的第一日開始,因新月時的特殊重力影響,月經來臨的第一天會加強身體排毒的功能,最適合進行排毒工作!而No Evil  使用 100%純天然植物角鯊烯,可分解皮膚中累積下來的多餘物質及分泌,更徹底送走所有皮膚上的魔鬼毒物,為整個週期的開始做好準備。

包裝簡約,四隻猴子代表無動物測試,不含SLS,防腐劑,化學成份,麩質及石油成份!


配搭No Evil 的人手做的洗臉布!


潔面油質地好輕身,無色無味,水感重,

以滴管式設計,易於控制份量,滴在手背不消三秒就流走了!

使用時,只需用約半滴管的 NO EVIL 塗在乾的面,然後輕輕打圈按摩,即可深入肌膚,將毛孔中殘留污垢及殘餘妝物一併溶化,可全面使用,包括眼周、唇部均可,過程中無需乳化,最後用溫水濕透《Between You and the Moon》以人手製作的面巾,輕輕抹面即可。

即時暗啞黃氣明顯Out左,見到摸到,Amazing 喔!


用左近大半個月,除了Amazing 就是 Amazing!

Kawai 平時洗完臉用化妝綿爽膚水,總是有少少啡啡黃黃的抹出來,
就算定期做Peel 同用洗面機都是如此,而我也想不到那些啡黃的是從什麼來的~
另外本人同卸妝油時晨唔夾,用後必定會生粒粒,不論大牌小牌也是如此下場,
所以我收到都潔面油都好猶豫,沒有乳化的過程(礦物油才需乳化)所以至今也無出粒粒,
令我非常驚喜!用完皮膚好舒服軟軟的,感到毛孔好乾淨,就算再用爽膚水都少左好多啡黃之物,可說是Kawai 暫時唯一打算會繼續用到底的潔面油吧!


以上產品由Between you and the moon 提供
產品可於Harvey Nichols 內  Supermade 找到
更多產品及專櫃介紹 可按連結至 Supermade  Facebook Page




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook