(=^・ω・^=) 火星人打搞貓星人♥Cat Tune (=^・ω・^=)

下午1:30

一直以來我都覺得自己是來自火星的,活在自己的世界裡面!
然而,我覺得貓都係活於自己的世界裡,所以我覺得我地應該可以做到朋友~
今日我同幾個朋友黎左Cat Tune,試下我地係未溝通到!


Cat Tune 位於北角舊樓的一角,要行十多級樓梯,
入到去店員會安排換上拖鞋,之後要先用酒精消毒才可以入到有貓貓的店內
一貫貓貓Cafe 的裝修,用上比較矮身的餐桌,中間同旁邊都有大型的貓屋,
玩累了的貓星人都在此休息,旁邊亦有大量漫畫書,Board Game 等可以玩!

一入場已經有兩位貓星人要搶我的袋子做床舖~

這裡住著16位貓星人,性格各異,但都是喜歡同人類逗著玩,
活躍的會走來走去,有些卻天生愛睡,不停睡就是啦!
店員會先介紹一下她們的性格,名字,看得出店員都很喜歡貓星人喔!

這裡的消費是頭一小時 $60,包一杯價值25元以下的飲品,之後就40元一小時,
我們幾個就單點了幾款小食分著吃~
玉桂卷,可選草莓/柚子蜜/花生煉奶 口味,我點了柚子味的!
上台覺得怪怪的樣子,笑!心想果然貓Cafe 係不同~~~~~

切開見到流出來的柚子餡料,原來是用白麵包卷著柚子餡料,即叫即煎,
面層再舖上一層玉桂糖霜,甜甜的,又不會好油膩,有驚喜!

鹵水雞翼(5隻 $28),雞翼不算很大隻,味道係鹵水中帶少少甜味,醬汁比較似瑞士雞翼,

肉質好嫩滑,店員提醒要小心,其中有貓星人很喜歡偷食鹵水雞翼,果然上台不久,
那貓星人聞到香味立即衝過來!哈哈!

另外,仲點了兩款店家自製的甜品,朱古力心太軟及雪糕都是自家製,
心太軟的朱古力味濃郁又不會過份甜漏,旁邊的雪糕好滑身,不過就比較易溶,
整體都是意料之外的高質!

除了心太軟外,柚子慕思蛋糕都是自家製的,
蛋糕質感好軟熟,不時會吃到有絲絲柚子肉,清甜度剛剛好!

一直說這裡的貓貓好親人,大家都會說有幾親吧!
因為平時出面的貓cafe都會有貓,但係就影唔到相,而這裡的都好易就影到相,
以下這些是用相機自拍mode 拍的! 都拍得不錯呢!

以前我未養貓前都會去貓貓Cafe 玩,感覺係食物麻麻,貓星人好串,好多貓毛飛呀飛~~
食物都係比較Hea,可能o係杯咖啡或碟畫隻貓就好賣好貴,而且唔好食!
這裡清潔好密,我坐左大概兩小時,見到掃左幾次地,臨走又會俾毛毛碌你碌走d 衫上貓毛,
而且d 貓貓有部分係流浪貓,睇得出店員真係好錫鐘意佢地!

Cat Tune
北角英皇道492號1樓 (逢星期一休息)




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook