(。◕‿◕) Byebye 草莓鼻 ♥ 無痛去黑頭 ♥ Cellnique (◕‿◕。)

下午1:30

Kawai 過多幾年就 40 啦!哈!平時賣萌化左妝 Selfie 係無人估到已經幾十,
但如果你問我對自己的肌膚有咩唔滿意,我一定係答毛孔好大好大,完全唔知點搞!
加上我本身係乾肌,原身的油脂問題比較少,所以一般的方法唔太適合我呢!
而且出街後,鼻上毛孔吸晒塵,明顯的有一點點灰灰黑黑!

今次有機會試用美容院品牌 Cellnique 的 Skin Action Sebum Gel 淨純肌膚去黑頭凝膠
佢以溫和不油膩,清透更深入,使肌膚遠離油光、毛孔粗大、黑頭和粉刺的煩惱 為主打,
可以抑制油脂分泌,調制肌膚水油平衡。


好啦!睇下事前圖,無圖無真相嘛!
二月尾,我去了台灣斷食一星期,營裡有任敷海底泥的活動,
咁我就係每日係咁敷,敷完後先知,今次出事了!我d 毛孔收晒d 海底泥!
當我發現時已經係太遲了,個度咩都無!唯有返黎再處理吧!


前文說過,我早已過了青春期(嗚嗚)也不是油脂失衡那種!
但我知道它可以改善黑頭粉刺形成 及污垢積聚(海底泥),
抑制過多皮脂分泌,再以酵素分解去除死皮角質,希望佢幫到手啦!
值得一提,產品有七日滿意保證
連續使用10天之後,能夠有效由內而外改善膚質,散發健康動人光彩!

主要成分:
歐洲鱗毛蕨葉提取物:減少皮膚發炎和刺激,具有溫和鎮靜抗炎的功效。
壬二酸酯:高濃度細小分子,有效控制過度的皮脂分泌及軟化角質從而減少黑頭和白頭的形成。
水解牛奶蛋白:分子量更細小,快速抓住水分同時收斂毛孔。

質地是無味透明Gel狀,好快吸收,用完感覺好清爽,
可於早晚在潔面、爽膚水和眼部護理後,從內至外均勻塗抹於黑頭粉刺/T字部位。

反覆用左成個月,見到效果慢慢出現!大家可以參考用前用後的分別吧!
我覺得係明顯的,產品性質溫和,價格不高值得推薦,只是問題愈大時間需要更多喔!

以上產品由 Cellnique 提供
更多產品資料,可按此到 Cellnique Facebook /官方網頁
這產品可以在 卡萊美Colourmix 找到





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook