♥ 美味與健康皆備的營養餐 ❆ Youni ♥

下午1:30

間唔中都會貪新鮮訂下營養餐,之前都有訂過Youni,食物整體屬於高質同埋好食嘅。當中的肉類都是不含激素和抗生素,就算係雞胸都唔會鞋烚烚,蔬菜都來自本地的水培耕農場,平均80蚊個餐,呢D食材我覺得價錢公道,所以平時都會去食下Lunch。

因為朋友話MegaBox分店有新加了露天位,可以邊食營養餐邊望住泳池好疏肝咁話,
所以呢日就黎左試新野,點知佢落大雨,最後都只可以留在室內~~

牛肉磨菇漢堡配焗烤焗番薯條$88 (7月Megabox店限定) 
呢個係肥膩到痴線之配搭,但食落卻油份剛剛好,牛肉扒是慢煮方式焗烤出來的,配合超級食物羽衣甘藍,高纖得來咬落好爽脆減少油膩感。旁邊的番薯條是用烤焗方式焗至脆身,唔會成手油,但又唔會好Dry,唔錯。

All Day Breakfast $98 (7月Megabox店限定)
無諗過呢度有ADB! 雖然都係一般的腸仔,三文魚,蛋,沙律,麵包,炒菇。但細心睇就會見到食材配搭選材更見認真,蛋係水波蛋比一般的炒蛋更加少油,麵包係比較健康的酸種包,而沙律菜都係少少油醋調味同埋比較用的是高纖羽衣甘藍,牛油果生熟度剛好,係出色的。



餐廳空間不大,健身中心的一個角落,但勝在Open to Public,唔係會員都入得。


Youni
九龍灣宏照道38號MegaBox18樓






For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com












You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook