✲゚*:₀。慢活西營盤 ✲ 精品咖啡店 ✲ Coffeelin ₀ :*゚✲゚

下午12:30

好喜歡西營盤區的cafe/coffee shop,每間性格各有不同,所以自從地鐵開通了港島西延線後,逢星期日都會去搵唔同的小店試試!



今次揀了這間Coffeelin是因為看到不少人打卡介紹,附近是古蹟救恩堂,從選址看來是一般的文青cafe無異,但同咖啡師傾開才知道他們榮獲了2018年Intenational Coffee Tasting (Cat. E-Espresso)金獎,店內的咖啡豆都是來自米蘭的自家烘焙豆,非常厲害。
本來一心想試Unicorn特飲的,但咖啡師說是較早前期間限定出品,已經沒供應了,再細心介紹最新兩款限定飲品。

Espesso Rosa(期間限定)
有兩層分層,粉紅色分層夠吸睛,上層分別是Double Espresso下層是Pink Lemonade,杯邊有少少爆炸糖,檸檬酸加埋咖啡化學作用下無想像中咁苦,爆炸糖間唔中在舌頭上跳幾下立即醒神晒,少少氣夏天飲幾舒服。
Frozen Mojito (期間限定)
零酒精的Mojito,亮點是飲品面層的自家製Calamansi Sobert,比青檸更清新並有橘子香,好消暑。

店子以白色和綠色為主色調,配以木材質和雲石的桌椅等,坐位不多,提供free wifi,人客有的在飲咖啡有的在放空,人來人往但好有空間感。

飲完Mojito覺得佢地o既gelato都幾高質,店員好細心比我試埋其他幾款口味,太開心!

Gelato ($65/2球)
最後揀左意大利杏仁餅 同 荔枝汽泡酒 口味,荔枝味有酒香同埋粒粒果肉感覺好真材實料,而杏仁餅味甜而不膩,吃著有粒粒碎杏仁,多重口感我喜歡。 質感細膩綿密,不過都幾易溶

除左限定咖啡外,咖啡店仲有好多精品咖啡揀,
食物方面就只有兩款Panini 供應,不過當日太遲去到都賣光了,
$80一杯咖啡加一個Panini,去得多Coffee shop 都知定價算公道。


Coffeelin
西環西營盤高街99號地下3號舖





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook