(=^・ω・^=) 與張志毛貓捕雀 ✲ Mr. & Mrs. Cat Cafe (=^・ω・^=)

下午1:30

Mr. & Mrs, Cat Cafe 已經不是第一次去,初次見面已非常歡喜呢隻駐場貓明星張志明,有齊純種貓的特性,乖乖而且表情夠萌B!不過,今次上到去,佢已經大個左好多,變左大叔~Omg!


巨型到我都唔認得!而且似足阿叔,食飽就昏睡,好過做元帥。


黎到呢度要推介要點水果茶
好多台式小店都會有水果茶供應,坊間偏甜而且會愈飲愈淡味,這裡的出品卻沒有這個問題,紅茶底濃厚但卻不會有苦澀感,水果粒落得重手,甜味自然。飲到底都不會變淡,可以慢慢飲,我超愛。

冬季限定 TEA SET
Mr. & Mrs. 招牌二人全日咸甜點貓捕雀鳥籠 ($368 for 2 persons)
上次來見到其他客人點夏季的Tea Set,好精緻呀!所以一知道有冬季限定就立即來試!
食物會放在三層鳥籠裡面,最底層上桌前會加乾冰,超仙氣又吸睛der~整個Set大概有咸甜點十款,當中甜點偏多,如果大食男女可能會覺得不夠。

最上層的有:
煙三文魚蕃茄莎莎醬多士 Smoked Salmon Salsa Sauce Toast
意大利巴瑪火腿配青瓜片 Parma Ham & Cucumber
自家製明治4.3牛奶紅豆布丁 Homemade Meiji 4.3 Milk Pudding with Red Bean Paste

咸點共有三款:
煙三文魚蕃茄莎莎醬多士
多士熱辣辣夠酥脆,加上開胃酸酸的莎莎醬,小小的一件可以一口KO。
清新鮮拆車海老  蝦夠彈牙爽口,不錯吧!

第二層放著幾款甜點
焦糖燉蛋  燉蛋上的焦糖面是即叫即燒,不厚不薄,裡面的蛋質感超滑溜
手製花生碎甜丸子  口感煙煙韌韌加上花生香,感覺不錯。
鮮焗流心芝士撻  芝士撻有事先翻熱了,咬開有流心效果,撻皮不厚 OK!
香鬆蝴蝶酥  比較平庸,不過都好食的,至少脆身鬆化。

充滿仙氣的那一層是豆腐雪糕配鮮濃抹茶汁
豆腐雪糕超香濃,質感算滑溜有幾分似是手作的,食的時候可以加入抹茶奶,兩者少少溶化,好Match,作為下午茶的甜點清新不膩!

上層仲有個 自家製明治4.3牛奶紅豆布丁 
Kawai 個人唔太喜歡奶類製品,所以試了一口就放棄了,記憶上都幾滑溜的入口即化,不是彈牙那一種。而同行的Mr.K 就覺得奶味加上面層的紅豆不算死甜,感覺也不太差。

整體來說,我覺得呢個Tea Set 都算不錯,價錢亦都抵Deal 的,雖然食物沒有好嘩眾取寵,但都感受到係有Heart 的,需要熱食的入口一定不會是凍的,說好要流心的準會有。大家也知道好多樓上Cafe 都是水準未如理想,甚至難食,這間大家可以放心的。

Mr. & Mrs. Cat Cafe 
銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈1樓L室  51161244
營業時間:2pm - 11pm everyday



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook