✿~整腸 ♥ 瘦身 ♥ 和漢日本多元益生菌~✿

下午1:30

新年到,又係唔覺唔覺食大左o既時候,雖話就話初一到初三餐廳唔開無得出街食,留在家應該好安全。但最恐怖的是家中那個食極都唔見底的大全盒,沒完沒了的糕糕糕,加上唔多食菜(最多咪蘿蔔糕,但分子完應該都無纖維剩了吧),次次新年後都覺得腸胃辛苦了。

幸好年前出席了  和漢益生菌 x Syreeta 的早春聚會,打好底儘管假期吃得再豐富,腸胃也沒再投訴。


益生菌  相信只要有過腸胃不適的朋友都會查找過吧~
【和漢日本多元益生菌】由日本研發,特點是耐酸成分,能避免被胃酸分解,粉末狀可以直接食用,直達腸道發揮最大作用。當日活動就用產品設計了大師級分子Scone~
在鮮果上面灑上和漢益生菌,仿似高級餅店的糖霜蛋糕造型。味道酸甜同甜品matched!

初次見面,幾喜歡佢包裝及食用方法,只需撕開包裝,就可以直接食用,粉末細緻易溶加落飲品唔會沉晒底,加落甜品度又靚,教我如何抗拒。對於本來已唔喜歡食supplement的 Kawai 來說,產品功效好都要使用方法好先有用,麻鬼煩就真係未必堅持到~

消化不良除了會出現肚谷谷有礙觀瞻外,內在情況有如沒有幾天沒有倒垃圾,細菌繁殖令身體變差。

【和漢日本多元益生菌】萬寧獨家發售
獨家配方,含多元益生菌和益生元,比單一乳酸菌更有效增加腸道好菌多樣性
益生元更能刺激益菌生長,減少害菌,令腸道健康改善,有助消化和提高免疫力等。
研究証實有效提高免疫力,減輕過敏,減少腹瀉便秘,令腸道健康改善。
可控制熱量吸收,令肚腩持續收細,健康修身自然瘦。
獨特耐酸成分,避免胃酸分解,有別一般乳酸菌,無須膠囊保護,直逹腸道發揮最大作用。

當日仲請到營養師分享,如何把益生菌的功效發揮得更好。
早上起來一杯清水令腸胃醒過來,另外平時亦應多喝清水,按摩肚仔令增加活動量等等。

每盒30包入,獨立包裝方便帶出街,而且印有最佳食用日期,就算唔見左個盒都不用怕。
整腸修身療程:建議服用頭一個月,每日二包,之後每日一包就可以了。

粉末幼細,同糖霜沒兩樣,整甜品過到關仲可以令營養加分!~

已經食左一段時間,喜歡佢味道不會太搶,而且吃後沒有腹瀉或扭肚痛,食得安心!
不過改善腸道健康不是一時三刻,要持之以恆,把毒素壞菌慢慢排走,肚腩收細,皮膚靚靚,自然瘦是指日可待的~

多謝 Sweet Vs Bitter Syreeta 邀請 及 試用
有關品牌及產品資料,可按此到 Wakan 和漢 Facebook 




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook