✲゚*:₀。 賣的是80年代 ✲ 鬼馬鹵味炸物 ✲ 炸理滷味 。₀:*゚✲゚

下午1:30

炸理滷味 第一次是在Facebook 發現時,已經好想好想來,仲要開在旺角砵蘭街這個燈紅酒綠的地方,呢個名確實充滿黑色幽默。

玩味的店名,點明店子售賣的食物:炸物炸串 及 鹵味,亦有幾款飽肚的鹵肉飯。店子不大並無座位可讓客人坐下慢慢吃,但邊聽住舊歌邊飲手工啤係爽的。

相信而家無咩人知道黑膠唱片是什麼吧?這裡有一台真唱機,可以聽歌的。





炸理芝心海龍波波 – $38/5粒
一份有5粒芝心蝦丸,因為係即叫即炸的,所以食時要小心熱。蝦丸入面釀咗兩款芝士,咬開見到半溶化的芝士餡,可幸的不會油淋淋。附上自家製的黑松露沙律醬更好味。

爽彈的蝦丸加埋濃郁的芝士,炸得不油不膩,難怪是店中熱賣小食。

炸理五串(另有十串選擇)
貌似天婦羅,但炸漿比較薄身,油膩感不重,最好食係炸蔥花腩肉,厚身啖啖肉!



炸理雞肶 / 滷味鹵水雞肶 – $25/隻
雞肶有炸同滷水,價錢一樣,size不如三多的大,但都有手掌咁大的,仲用兩支竹籤叉住方便進食,呢度的鹵水雞肶是即叫即做的,不是浸了很久那種,食的時候熱辣辣,肉質嫩滑,夠入味之餘亦不會太鹹。

相對來講,我會比較喜歡 炸理雞肶,炸肶應有的佢都係滿分,例如外層炸粉夠脆,雞肉嫩滑,就算我地影相玩左一陣,咬開時都仲有肉汁。自己未食過三多,所以比較唔到。

滷味滷肉撈丁 $28
食食下見到人地個萬壽無疆的紙碗,覺得好靚好懷舊,問店員,佢話三款飯丁都會用呢個碗,咁我又要,笑!呢度的滷水膽真心不得了,夠味又唔會好咸。不過丁麵就著得太熟太濕了,撈的時候有d淋淋地,喜歡爽口感覺的就覺得有點失色。如果可以控制得好d就好啦~

滷味大腸
大腸肥美甘香,從鹵水顏色已經知道好入味,但醬汁食落唔會死鹹,仲會甜甜地㗎!





炸理滷味 Jar Nei Lo Mei
旺角砵蘭街147號祥興樓地下A舖
營業時間:下午三時至凌晨一時



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook