✲゚*:₀。神虎回歸香港 ✲出色豚骨湯底拉麵 ✲神虎麺商店₀ :*゚✲゚

下午1:30

一個人在灣仔開完會已近七點,是日屋企無人煮飯就o係附近搵間拉麵店醫肚!朋友圈子有幾位拉麵達人,聽罷我的要求就介紹了來自大阪的「神虎麵商店」!店子主打濃而不鹹嘅豚骨湯底,幾o岩忽然想食清淡d o既姐!

揀好拉麵,細心的侍應介紹兩款追加小食,包括有炸雞及餃子,因為見到隔離炸雞份量都幾多(件件都有小朋友拳頭咁大),加上侍應說神虎餃子($42)是每日店家新鮮包製,不是一般急凍貨,因為咁我又試下,反正一客也只是5件而已~

神虎餃子($42),外皮煎得金黃香脆,望著已覺得好對版,一咬開餃子肉汁豐富,豬肉混合白菜絲,不會很膩反而帶幾分清爽,的確是出色。


拉麵我選了神虎拉麵 ($98) ,因為比元虎多一隻閃令令嘅溏心蛋,食拉麵我覺得要有溏心蛋才是o岩數的!奶白色的湯底以大量豚骨加蔬菜熬製,再由日本空運到港,豚骨味超濃厚而不油膩,仲有少少清甜感,不能不提湯底的溫度也控制得不錯,吃到尾聲都仲熱的!

拉麵除了基本叉燒外,仲有少見的手打丸子、木耳等配料。自己幾喜歡他們的溏心蛋,生熟度控制得不錯,咬開蛋黃呈軟滑流心狀,好靚亦好入味!

兩粒丸子看似格格不入,但食落卻口感鬆化,肉味鮮甜食到蓮藕的爽口,幾特別!

豬肩肉係用西班牙黑毛豬及慢煮低溫處理,大片得黎又切得薄身,肉質嫩滑有肉香。

以日本過江龍來講收費唔算最平,但因為唔需要配料再額外遂樣計,我覺得計返數係OK,因為配料多而且都足料好味,就憑呢個豚骨湯底我有機會一定會再返兜!
神虎麺商店
地址:灣仔大王東街6-16號安東大廈地舖



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com




You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook