~ஐ 新派泰菜 ♥ 大大杯泰式奶茶沙冰 ♥ So Thai So Good ஐ~

下午1:30

就是為了這個超巨型期間限定泰式奶茶沙冰,幾個朋友決定黎呢度食飯。

泰式奶茶x果肉雪條$58
天氣熱,一坐低先點了這個沙冰開心Share,每杯沙冰可以揀一款果肉雪條(可選榴槤,椰子或芒果口味),我揀左椰子味,間中食到清甜的果肉,正!奶茶茶底是採用泰國人氣品牌茶沖泡,茶香比想像中濃郁,冰粒打得夠細碎,喝著透心涼,而甜度是來自上層的奶油及煉奶,沒有想像中的死甜,不喜甜的姐都覺得不錯喝。

軟殼蟹芒果米紙卷$85
米紙卷大大件,包著香脆的軟殼蟹,鮮甜多汁的芒果,菜絲等配料,加埋酸甜的醬汁,就是很適合夏天的前菜!

炸粟米南瓜餅配芫茜蛋黃醬 $65
一客有三件,外面炸得脆身通透,南瓜水份多所以食落不會太乾,保留到點點的Juice感,配上的淡淡的芫茜蛋黃醬更添風味。

燒菠蘿青瓜蕃茄沙律$65
燒過的菠蘿把甜味都迫出來,好清甜多汁,沙律唔需要其仔醬汁都好好味!

冬蔭功海鮮意粉$105
酸辣冬陰公一直都係泰菜的代表,令人辣得汗流浹背,這裡的「冬陰公海鮮意粉」調味卻恰到好處,保留少量香辣感(連我這些不甚吃辣的都可以handle到),原隻大蝦同意粉都處理得唔錯,醬汁濃稠足以沾上每條意粉,整體我覺得Fusion 得唔錯!

香蕉蕉糖班戟軟雪糕$55
香蕉班戟質感比較實身,自家製的忌廉質感輕盈,一軟一硬互相搭配下還算不錯。雪糕好像是自家製的,奶味重而且溶化得比較快,不喜膩的姐覺得一般而已。

So Thai So Good
尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期1樓105號舖



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook