~ஐ 三日短期果汁斷食♥ Chris James 3R 3Day Cleanseஐ~

下午1:30

好多人都知姐有斷食的習慣,我平常採用的是水斷,即是除了水之外,其他都不吃不喝。
今次收到 Chris James 3R 3Day Cleanse,是一款三日排毒沖劑,可以把它加到果汁、smoothies或者湯水,針對想快速見效的都市人。

3R代表三個階段:首天的“Remove”,幫助減少日常飲食不健康的部分(如合成食材),這天可以加插沙律或清淡健康的食物輔助;第二天是“Restore”,除了飲用3R外,建議可加入蔬菜及堅果,幫助“Restore”能量;第三天,建議飲用果汁、smoothie等流質食物,幫助身體“Re-juvenat”復原。

簡單說,除了最後一天只可吃流質食物外,其他日子都可以食食沙律,最緊要清淡,
感覺也不是很地獄,漸進式幾適合未試過斷食的朋友。
三日療程,包括了9包 3R Cleanse,就是早午晚各一包。

每包10g 的3R Cleanse 包含大量自然植物成分,針對腸道所需的纖維:
梨子纖維  /亞麻籽/ 野鼠尾草籽/車前子/薑黃根 /蒲公英根葉/南瓜籽/鎂/生薑/L-GLUTAMINE

我三日都是只飲果汁,沒有進食,為了方便我是一日三餐都是同一個組合。
第一日係我揀左用菠菜+香蕉+椰子水+3R Cleanse ,呢個係姐平常最喜歡的果菜露組合
那日因為懶放埋平常食開的螺旋藻入去。。。。。

呢次係我第一次飲薑黃根,加上我懶加埋螺絲藻,我覺得呢個組合唔多好飲,苦呀。
不過就明顯感覺到本身作感冒有好轉,能量好左精神左~~

經過第一日,我立即問身邊有飲開薑黃的朋友應該同什麼最夾,
建議加米奶或杏仁奶,或者揀比較酸的水果,最後我簡單揀左香蕉+米奶。

第二日成品味道好好多,至少味道唔會打晒Kick,
so far 我沒有好累的排毒反應,但覺得睡眠質素明顯好了。

最後一日,因為發現米奶好夾,就照舊用返米奶+3R Cleanse,
另外仲買到士多啤梨同芒果,呢個都係姐o既最愛果汁三甲組合。

成品味道少少酸都幾吸引,自己都幾喜歡!

3日的排毒療程好快就完結,期間我只飲加了3R Cleanse的果汁,個人覺得感覺都還好,唔會覺得非常肚餓,纖維吸了水會比較杰身,洗手間去多了人都精神左,至於大家關心的有沒有減磅(步履輕盈應該不算,哈哈!),事實上我之前斷食都是沒有太大的落差的,是之後生活習慣令體重減下來,其實要維持磅數最重要是收心,心不收吃什麼做什麼也沒效。雖然如此,姐也蠻推薦用3R Cleanse當作讓腸胃短期休息。

以上產品由品牌提供
Chris James 3R 3Day Cleanse可以o係呢度買到:https://bit.ly/2IaRy0k




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook