♥ 真材實料純致純天然護膚品❆ BL Beauty ♥

下午1:30

市面大部分的護膚品含量最高是水份
(可以從標籤看出來,排得愈前佔的代表比例愈高。)

年前收到BL Beauty寄來的兩款產品,
它們是首間及唯一公司承諾產品均不摻一滴水,
全線產品都加入了
100% 歐洲有機花草純露代替水分
所以全部都有純天然
草本芳香,除了護膚效用外,更可淨化身心。
   
水潤保濕抗皺精華 ($558.00/30ml)

獨有高濃度水潤抗皺配方,保濕效果長達24小時;配合蘋果幹細胞精華及高分子聚合蛋白,淡斑緊膚效果清晰可見,並刺激膠原細胞增生。


精華呈透明色,質感水凝輕身易於吸收,去細紋都幾明顯,有天然玫瑰花清香,感覺挺好!
早晚取數滴輕拍全面,或混合面霜使用。
第一次用已喜歡佢獨有的玫瑰花香,好快吸收又唔會好似平時的B5 Gel 咁笠身,
用了三個星期,竟然發現額頭的紋淡左!平時要搽好笠的先會有呢個效果!

呢兩個月忙到連Facial都無時間做,所以都幾肯定係呢支精華的功勞~ 

煥白眼圈活力眼霜 ($428/15g)
眼霜針對黑眼圈及眼腫問題研發,內含有機山金車浸泡油、當歸精油及意大利蠟菊精油,此3大成分有效促進血液循環及減淡黑色素,消除眼周歲月痕跡。

質感較為水狀易推,顏色呈淡黃色,泛著淡淡薰衣草同當歸的香味,早晚取一豆分量塗勻眼周,輕輕按摩至完全吸收。

用了一個多月,我的黑眼圈依然都在 (Cry!!!!),不過明顯血液循環好左無咁瘀黑,年尾日日都OT到好夜,有改善我已經覺得好好,其實我應該要做係訓!另外,無同我D防曬粉底打架,無出油脂粒,都係令我每一日都會繼續用落去的最大因素。長線效果我會再o係用清文報膠~

BL Beauty 除了用料優秀,原料已獲世界級有機指標,
當中證實98 % 植物原料來自控管性有機栽培,完全符合歐盟標準。 
亦是香港首獲Q嘜優質產品認證的護膚品牌,安全到連孕婦都可以安心使用。

以上產品由BL Beauty 提供
更多產品資料,可按此到品牌官方網頁/Facebook






For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook