✿~ 日本過江龍 ♥日本京都第一西京燒 ♥ 京都一の傳~✿

下午1:30

日賣近3萬片西京燒的京都百年老店,被譽為「日本京都第一西京燒」的京都一の傳 星期三喺香港開設海外第一間分店。總廚佐藤暢郎特別為香港人定制輕懷石料理午餐,價錢比日本仲要平!西京燒有幾出名?出名到日本官方將3月9日定為「西京漬節」。點解係3月9日?日文中“魚“的發音:“サ(3)カナ(7)”,即係3月7日﹐由於每條魚必須醃制兩日﹐所以加多兩日﹐變成3月9日!

餐廳提供兩款午市現代版輕懷石料理套餐:清水Kiyomitu $158 / 祇園Gion $288
比較貴的祇園Gion 套餐會多兩款主食: 旬野菜椀 及  蟹肉羹鰻出汁蛋卷

8款前菜盛合 (前菜隨季節變化)
前菜用京都一の傳的一字形長盤奉上,以濃淡度由左至右一字排列,最左邊的茶碗蒸是最淡味的,之後是胡麻豆腐,廚師用芝麻打成醬再定形成豆腐狀,入口即化帶點QQ口感的,滿口濃芝麻香。接著是蜜煮楊梅,京風茄子天婦羅,脆漿加了少量米通,比一般的天婦羅再脆D。

果醬魷魚,上面的果醬酸酸甜甜好好食,胡椒醋雞肉有點似中式的炸雞加薑蔥的感覺,
最後是金槍魚壽司,由於已經漬了,不用額外加調味,由於係關西口味,整體比較清淡的。
祇園Gion套餐多兩款主食:  蟹肉羹鰻出汁蛋卷
鰻魚無骨口感滑溜,蟹肉羹鮮甜蟹肉夠多,蛋卷加了出汁(日式高湯)清甜,呢個好食!

旬野菜椀:日本的「旬」理念,意指根據人們最佳膳食結構、食材食用黃金時間而搭配的健康時令蔬餚,茄子同豆都好新鮮,用高湯煮一煮味道出晒黎。

主食可選以下其中一款:
蔵味噌漬西京燒套餐 (銀鰤鯧西京燒 /銀鮭魚西京燒 /銀鱈魚西京燒  /豚肉西京燒)
另附有日本產越光米﹑味增湯及漬物 或
茶漬飯配鰻魚﹑烤鷄或銀鰤鯧 蔵味噌漬三選二 或 鐵板日本產和牛。

我揀左 茶漬飯配銀鰤鯧,店員送上芝麻的碗及茶。

銀鰤鯧西京燒經過兩日醃制﹐口感嫩滑,不會太濃味,
加埋茶漬飯同白芝麻碎更加香口,呢餐份量剛剛好!

京都一の傳
尖沙咀廣東道3-27號海港城海洋中心4樓402號舖




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook