3。14 White Day 澳門出走一天遊 + 最近失敗經歷

上午11:43

最近真的比之前少發文了,因為工作真的很忙碌呀
在3。14 White Day那天,我去了澳門出Job,本來是計劃在那邊住的,連酒店都已訂好
但因為有事發生,要漏夜趕回香港~ (至於咩事,請看最底)

o岩o岩天光就去到澳門啦~做完野當然周圍行下~



o個日都唔知點解可以咁熱o既~決定走去食杯雪糕降降溫,
唔想去禮記,因為唔順路,所以最後去左洪馨食椰子雪糕
去到o個時係中午,呢度除了有椰子味雪糕外,其實仲有朱古力,芒果味,
但我去到時,只有椰子o岩o岩整好~

唔緊要,我都係覺得椰子最好味~
椰子雪糕口感有d似雪芭,冇咩奶味,所以唔係好似雪糕,有好濃的椰子味~

地址:近新馬路,就在"時香花生"那條街轉右就是了,街名係果欄街
建議唔好太早去,因為佢係朝早先整o架!但又唔好大晏,賣晒就算ga la
約1-2點左右去就o岩o岩出爐啦~


夜晚去左新益食飯,佢o係望夏區,附近有一間大大的來來百貨,仲有近澳門日報的Office
佢o係平民式的飯店,只做晚市,一大堆人柴娃娃都唔錯~
每次黎到都會笑佢d菜式名,同埋Slogan,哈!


今次我地叫左呢個包~
咖喱雞包,名副其實,包入面有咖喱雞,最後可以連包都食埋~
我個人覺得咖喱唔係好辣,我地7個人都係勉強KO咋~因為真係好巨大!


之後的是鴛鴦豬扒,佢每碟有兩塊釀豬扒,一塊係黑椒餡.而另一塊係芝士火腿,
因為我唔食芝士,所以唔知咩味,但同行朋友說"好好味"
(圖右是黑椒餡的~正!)


另外點的菜:
牛氣沖天(右下):熱辣辣咁上台,圖中可見d煙幾勁
蔥油雞(左下):好有雞味,因為佢係用雙層盤上台,所以唔會太油膩,
                       同紅街市出品比,呢度o既雞冇咁好肉~


另外,我地口中似功能組別的咭片,係咩組別?火鍋界吧?!
後面還有時參選政綱,哈哈哈!

呢餐飯大概600蚊左右,平均消費$85啦~我覺得ok啦~
眼見舖頭比較多本地人幫襯

地址:望夏黑沙環斜路望廈新村第1座地下1B

我在澳門買了這個~新出品哦!
我媽看到都說是什麼怪物,但真的有桂花味!



最後想分享一下自己的病 (有開心有唔開心)
上個月返醫生度覆診,佢同我講話"如果我冇咩野,10月應該可以全部停藥"
我聽到當然開心啦~都玩左咁多年啦~
但係又有另一個問題發生,因為我之前已停過3次藥,次次都"臨尾香"
之後又要由頭食過,唔食藥第三日就會頭痛,頭暈,總之就唔妥,"真係打卡都冇咁準時"

而我今次咁趕返黎香港,就係因為前一晚通頂,之後又早上船
個頭痛突然間痛到死死下,所以先趕返黎香港食藥~

唉~我都唔知點停藥la (我只剩下最後一粒低劑量的SSRI)
Help me pls.

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook