原來BBQ都可以菜肉均衡(現實版之Cooking Mama)

下午10:22

在月中的時候,同一班有份籌委借庫的義工朋友仔去了BBQ
o個日o係大埔火車站集合,再轉搭的士入去,(因為人數多,私家車都唔夠用,唯有分頭入去)
大概15分鐘就去到我地的目的地"巴希雅海灣"啦
其實佢係o係叮角路近大尾篤燒烤場,附近仲有個士多啤梨的自摘場,
(註:士多啤梨已經接近尾水,唔係好建議大家而家去摘,想摘的話,12月-3月都會比較好)

先睇睇個環境~






佢o係用炭爐的,所以不用拎住支叉周圍走,而所有食物都係一串串的,
所以只係拎住竹籤就可以了,o岩晒我呢d連叉都懶拎o既人
不過要注意是食物離火好近,所以好快"燶"啦~
"看我們都在玩真實版Cooking Mama~哈"

食物方面,除了一般的雞,牛,豬之外,都有其他選擇,特別多是蔬菜
有粟米,青椒,菜心,薯仔,番茄,洋葱,九菜,指天椒,翠肉瓜,茄子,豆角,冬姑,豆卜等等~
亦有大蝦一隻,菠蘿,蜆,香蕉~

(唔使一陣又話燶晒)



原來燒菠蘿係好甜o架!
另外燒好左o既香蕉,可以選擇加朱古力粉,好簡單就變左甜品啦~



朋友的狗仔,啡色o個隻惡到飛起,望下都吠~



最後有抽獎啦~(係我地自己抽o既)
沒有抽獎運的我竟然中獎了,哈!我真的覺得自己好Lucky啦~
我得到的是Hello Kitty 的香水

其實BBQ大家都大先入為主覺得好多肉,飲食唔均衡等等
但係呢度又OK喎,至少唔會太多肉類,食素的可以一齊玩~

最後都講下價錢: 成人$108 兒童$88 (包一個飲品) ,開爐費$30
地址/電話: 大埔汀角路龍尾村101號 / 2662 6869

交通方面,除了的士,自駕之外,亦可在火車站轉小巴,巴士
我們上次由火車站打的大約$60左右

如果大家喜歡我的介紹,要留言支持一下哦~



You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook