美味關係@JCCAC 週末有細藝

上午10:34


剛過去的星期天,Kawai去了JCCAC一趟,
參與由一班Art School 的準學生所籌辦的活動
在此先多謝活動籌委主席Leo的安排

呢次o既活動,除了有四個主要的workshop外,
o係open area 仲有Art School 學生所造的藝術品販賣,
販賣的東西同平時的藝墟有d分別,平時o既都係手作仔居多
看!有什麼賣:


仲有很可愛的油畫,充滿著童真~


亦有比較artistic的油畫/攝影作品


我先分享那天參加的第一個workshop"加鹽加醋"
相信大家都有試過無聊時,在快餐店的餐紙上亂畫
今次的workshop就是用芥辣,茄汁,醋等等,尋常百姓家都有的調味品去畫一幅畫
從而帶出藝術並不是這麼"高高在上"的一件事,
只要大家肯花心思,藝術其實離我們不遠~


看!我們畫的東西

(可以估一下,那一個是我畫的哦? @@b)

愛藝術的朋友,可留意JCCAC的最新活動,最近我有兩個推介
1."深水螞蟻節"--入面都有好多唔同的workshop,下星期仲有Celia的針孔相機班
   之前我都有參加過她的Workshop (舊文可按我)
   深水螞蟻節blog: http://antfestival.blogspot.com


2.深水埗藝術文化旅遊 (活動至到4月尾的)


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook