覆診記 25/4/2012 + 近況

下午1:30

咁快又四個星期了,又係時候見果凍大師~

臨去見大師前,竟然o係灣仔遇見牛鬼蛇神,
嚇到我快步行第二條路!當是我怕左佢好了~

今次大師一見到我,就同我討論了一件事,
(他說覺得我有能力可以答到)
問題是關於"泳池救人",詳細問題內容就唔講啦
而我當時的答案是什麼嘛? 嘻嘻!不說了
唔講的原因是我見完佢之後,
當晚打電話問自己的教練,佢講左佢遇到呢個情況的做法
所以而家再問我.我的答案同當日有分別
(不過,我冇講俾教練知,條問題係咩人問我,哈哈哈!)

哈!又會用學游泳來做題目,當年我廿幾歲人要學游泳時,
真的下了很大決心~
聽到呢個題目,腦裡飄出很多感覺~

呢條"泳池問題"又搞左一陣,
之後又在催眠的情況下行左一會城堡
早預計會tricker到少少情緒,
無辦法,大師實在太了解我的問題的要點

覆診大概都係咁啦~
最後,果凍同我講左d野,其實係好消息o黎o既
但我聽後呆左一呆,只因估唔到~

關於覆診的事,可以寫的都寫了~


而最近的我,除了上上班,去去活動,寫寫blog之後
仲有一件事Plan緊,就係六月頭的韓國世博遊
今次會有六位同伴一齊去,其中有d仲係未見過
除了會停留左首爾外,還會去麗水

好期待呢~



(嘻!!!友人借給我的旅遊書~~~)




要聯絡我嗎?可電我呢:  littlecatt@gmail.com






You Might Also Like

6 意見

Like Me Facebook