✲゚*:₀。 用清文 ❤ Dec 2014- Jan 2015。₀:*゚✲

下午1:30

馬年最後一篇文章是用清文,其實我每個月都會為吉樽拍照的
只是一直太忙,沒時間分享用完整瓶的用後感.....
(我估用完一瓶,用後感的參考度,應該比試用文準繩度高一點吧!)

話說,今年暑假又去左台灣一個月,
玩完返來連肌膚由混合性肌膚變成乾性肌,
所以用埋最後一水混合肌的產品,2015年新買的都是比較適合乾肌用的

以下是2014年11月尾用光的
呢個月不是開了很多護膚品,都是用埋過尾,所以數量都多多地

For Beloved One 熊果素肌因美白精華膜 (試用)
呢個面膜感覺幾mild,就算曬完都可以立即用,用後會退紅,
沒有曬完立即敷mask刺痛的感覺,
如果厚身地敷,大概只可以敷到10回以下,相對來說,貴了一點
另外,它是一些膠味的...
 。。❤ 沒有最白,只有更白 @ For Beloved One 熊果素肌因美白精華膜❤。。

Annie's Way Red Wine Jelly Mask (自費)
之前在Fingershopping 買三盒就有折,
結果我係買左 :熊果素,蜜糖,薰衣草 及 紅酒 共四盒,
簡單講講感想啦:
四盒我最鐘意蜜糖最滋潤亦係我第一盒用的,
用後最白就係熊果素,而紅酒呢盒一打開藍,我覺得好....臭!!!
我時有聽聞用佢會敏感, 我用左三盒半都沒有事,覺得 very good!
直至我去到台北時,身痕買了一包包裝"蜜糖味"返酒店急救,
點知....敏感!!!!出晒粒粒,返到香港,見到呢盒野入面仲有一次,再用都係敏感!
可能係太乾!老實講你係乾肌的話,不要用任何牌子的凍mask!好易出事!

Nest Beauty GRAPE SORBET Exfoliating Marmalade (自費)
之前試用過,覺得幾好用,又去買黎用,
喜歡它不會好粗粒子,香味也討好

SK-II Facial Treatment Clear Lotion (自費)
其實佢應該係一支爽膚水,我用佢黎做導出的比較多
導出的效果比一般的爽膚水出色,永遠都見到黃色的角質層!

Estee Lauder Micro Essence (購物送的)
我除了當 Pre Essence用,仲會在導入導出時使用,
導出的效果非常明顯的產品


Batiste Dry Shampoo (抽獎禮物)
10月份宜蘭非常之熱,我也估不到帶來的乾髮噴霧用得這麼恨,
一個月內,我已經KO了兩支,又要再到屈臣氏再買,不過就好貴啦!
小號的折回港幣都要50多元.....救命!!!
我帶了兩支過去,分別是綠色及粉紅色的,
我覺得綠色的味道好酸(佢應該形容係Fresh)
粉紅就女仔香水味,不過味道係少少俗的....
呢支野最大的問題係用完好似有層白色野,似噴漆咁,要梳返走佢
如果係咁,我會建議大家用Lush 的乾洗粉,沒有味道,仲無咁"拿西"....
o係台灣會再買,係因為無別的選擇.....

MA CHERIE 洗頭水 及 護髮素 (自費)
我屋企的洗頭水真的非常多,年尾時發現有張萬寧Coupon 到期,
就是但買少少野用左佢,我都知自己d頭髮好旱,所以呢個係保濕系列,
用後都係咁,無話有明顯的改善,不過就覺得幾香,亦沒有頭皮 (我一直也沒有的)
如果我想改善髮質的話,應該就不會再買,始終不屬於治療性的產品


清淨園 石榴紅醋 (自費)
其實我會用來開水飲,又會當沙律汁用 (因為我對任何沙律醬都沒有好感的)
酸酸甜甜覺得不錯,幫我戒左不少想飲汽水的時刻~

YOTUEL All in One Toothpaste (禮物)
產品說明就什麼功效也有,包括美白,
但我用咁多支牙膏中,呢支都可算是"無美白效果"中的榜首
唯一比較好,就係它沒有強勁的薄荷味.....

以下是 2015年1 月的用清產品,左起
BEVY.C Clarifiant Foaming Cleanser 150ml (禮物)
用後感覺不乾,泡沫細緻,通常是配合洗面機用作落妝後的Double Cleansing,
用得幾快,每日兩次,大概一個多月就用完

RACINNE   Ultimate Aqua Blanc Tonic (From Applebox)
佢係噴咀裝的,不過我習慣了用棉花抹,
屬於美白系列,但心知爽膚水美白效果都不會太明顯,這支亦是,
(如果會明顯變白...應該是漂白水也), 感覺一般一般而已

Kiehl's Clearly Corrective Whitening Toner 40ml (購物時贈品)
同上,一樣都是屬於美白系列,但用後都是沒有明顯的美白,
美白系的爽膚水就是這樣子,
但,我比較喜歡Kiehl's 多於樓上那支,
因為間中都會抹到黃黃啡啡的東西,樓上那支記憶上什麼也沒有....

IT'S Skin Power 10 Formula Propolis  30ml (自購)
韓國的護膚品牌中我是獨愛 Nature Republic 及 IT'S Skin, 覺得用完感覺良好幾夾,
前年去韓國旅行,買了 It's Skin Power 10 啡黃色瓶 YE , 覺得皮膚質素有穩定到,
當時BA 姐姐俾左個 Propolis Sample 我試,我都覺得幾好的情況下,再購入,
用了個幾月,覺得都修複能力幾好,用完沒有敏感,價錢也算相宜!

Innisfree The Green Tea Seed Serum 80ml (自購)
亦是上年去韓國時購入的,是舊版本,
我會當它是導入液使用,感覺幾保濕,價錢比較平,
用了很多不同品牌的相似產品,效果屬於中上....


FANCL Aging Care II 肌底液 及 精華素 (試用)
有不錯的保濕效果,適合皮膚較乾的朋友,
水凝質地易推易吸收,唯獨是價錢稍高
.。₀:✿ 小瓶滋養。肌底補濕 @ Fancl Aging Care 系列 ✿:₀。.

Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief (試用)
呢件貨由我畢業斷斷續續用了多年,以前係一瓶當晒面霜,mask....
而家變成全系列一套幾件,分埋膚質,
但老實說,我只會買它的面霜,但不時又會偷雞當sleeping mask 用,
貪佢厚敷都不會敏感,保濕能力好,而且我都豪用的,平均個多月就用完一瓶,
如果未找到其他的代替品,我都會繼續買來看門口
o゚☆。粉紅救兵 ♥ Clinique 皇牌 ♥ Moisture Surge Extended Thirst Relief ☆。o゚。

上列用清產品,均已列明獲得渠道 (試用,贈品,自購),並連結到相關文章,
如需更多資料,可連絡有關品牌,謝謝



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook