゚・ღ 高質全日Hea 食早餐 (。◕‿◕。) ZENON Cafe ღ・゚

下午1:30

記得幾個月前,去過Zenon Cafe 食下午茶,最近朋友同我講,而家開始有all day breakfast 供應!其實自己骨子裡都鐘意食呢種食物,只係坊間啲餐廳都做得好馬虎,而且又唔係平,動輒近百元,真係寧願自己整好過!

一去到就見到大大個易拉架,$120 連飲品也是差不多吧!


這個就是我的組合!不要看多元化的每款少少,加起來後份量也絕對不輕,先說香蕉窩夫(可改配草莓,藍莓),雖然份量只有半塊,好像有點不夠喉,但窩天比多士的功序多,加上香蕉及忌廉,份量剛好又不會太漏!火雞胸不會好瘦如柴皮,入口有柔韌度高,一改火雞胸係鞋的觀感

飲品我揀左Roseberry Zen Tea,成份有新鮮的草莓同玫瑰花茶底,用 cocktail 杯上都幾吸晴,味道就係清清地,唔會太甜都算順喉!
原來女士飲仲會加送壯男杯緣子做裝飾,當然係唔可以拎走,但都令到大家好開心,隔離枱啲男仔客又會問點解自己嗰杯無,哈!
不過咁,我個杯緣子俾某粗魯大意的男同事,一野飛左落我個all day breakfast 度,我知應該係妒忌,一定係,除非唔係!笑!

另外我都幾鐘意個芝士腸,外皮煎到脆身,咬下會見到芝士湧出,味道不會好濃,食到芝士香,唔係超市的平貨!
另外茄汁豆都係店員推介,本來想Drop 左佢,因為屋企大把罐頭啦,不過食落真係好味,口感粉糯,不會被茄味遮晒,都食到豆香!唔錯唔錯!
雖然窩夫得半塊,食嗰時都覺得唔夠喉,因為我愛澱粉質,不過食到一半已覺得好飽肚!
整個ADB 我推介火雞扒,茄汁豆,芝士腸同窩夫!


Zenon Cafe
中環威靈頓街86號地舖 

 
For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook