゚・ღ 我是偽文青 (。◕‿◕。) Beans 荳子 ღ・゚

下午1:30

每隔兩個星期我就會去荃灣整頭髮,

星期六日下午要是經過荳子,只見人山人海,有時仲要等位,要做下偽文青都咁難!?

今日放假整完頭大概都係五點,又未食得飯住,見到無人,今次終於到我試下呢間熱店!

餐廳一如咖啡廳,中間有個開放式咖啡台,可看見咖啡師沖咖啡,
而另一邊廂,落地大玻璃加木紋枱,坐喺度睇下書都唔錯的

約左人食飯,所以就叫左兩個甜品打打底,
而店家最新推出了抹茶系列的甜品,全都是用山政小圓山的綠茶粉入饌!
玉露蘋果金寶 $52
上面係抹茶雪糕,中間有綠茶金寶同蘋果粒!
旁邊仲插住一支抹茶味的糖漿,可根據自己的口味去加,個樣都幾靚仔㗎!

抹茶雪糕口感細膩,細嚐下有少量回甘,而蘋果碎粒用糖煮過,不會過甜可吃到蘋果獨有的果香,中間的抹茶金寶脆身富茶香,宜趁早吃,否則易被上層的雪糕浸淋!

另外仲叫左個焙茶口味的Cream Brûlée, 
樣子都幾大堆頭的,燉蛋上放左紅豆蓉,Mochi 及焦糖薄脆等等!

入口即嚐到濃濃的焙茶香,燉蛋質感偏向稀身帶點水感,自己幾鐘意呢個質地,
但另一邊廂,因為焦糖面上放了會出水的食材如紅豆,Mochi 等,
我食的時候沒有了明顯卡一聲,因為焦糖面已被浸淋左,
對於一個破壞力強的孩子來說,顯然有點失望,幸好脆餅同燉蛋味道也不錯。

3D 咖啡 -- Hot Hazelnut Latte
咖啡師整左個胖胖的熊仔俾我,不過泡沫比較易散,飲左幾啖放埋一邊就變左聾貓了,個樣仲好似遇溺咁,好可愛!整體味道尚可,望住覺得壓力全消呀!
整體來講,環境都幾好Hea,
如果我有一日假,而又無人等位都可以再試其他食物,
但要排長龍的話,就未必會花時間了。

BEANS 荳子
荃灣海壩街99號地下


 
For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook