(。・ω・)ノ 密密手 ♥ 即場派花生 ♥ 其奥花生糖

下午1:30

去長洲要買糯米磁,嚟元朗有咩買返去?

Kawai 住在屯門多年,每次媽媽去完元朗回來,總會帶著一盒潮式花生糖回來,
你問好食嗎?我覺得味道不算太驚天動地,但就是吃那份即做的新鮮感,
因為此小店的出品都是現做的,這天下午行過,又見到師傅努力地做糖了!

這裡的花生糖,選擇也不少,大概也有十多款,亦有軟硬糖之分,
旁邊有試食的攤位,大熱的款式都設有試食.....


我買了合桃腰果脆糖
揀這個大概是因為姐姐落力的推銷,說人人也是買這個,
加上我已食遍其他可試食的口味,所以在無得試食的情況下,買左囉!

返到屋企已忍不住偷食,佢質地屬於軟糖類,咬落糖漿的部分係淋淋地,
腰果脆身又不會有油溢味,好香口,我都覺得幾好味,
不過就略貴,一盒大概要50元,比其他花生糖款貴左大概3成!

另外仲要左薑味花生糖,佢都係特別版,又係無得試食嘅,我見咁得意買盒試試!
佢都係潮式軟花生糖,中間的糖漿痴笠笠的

入口薑味不太明顯,但吃罷一粒才感到薑味衝出來,有點像黑糖薑菜的味道,
不是超辛辣但卻知道是薑味!

自己都係鐘意腰果合桃糖多啲!真係好好食,至於薑味嘛,可能平日飲慣薑茶,不算太特別,俾我揀,我寧願食返原味吧!


其奧
元朗大馬路36號


 
For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook