✿ LET ME GLOW ♥ Innisfree 2016 年春妝系列 ✿

下午1:30

新年自始,當然係了解下新一年的化妝潮流,
今晚放工後來到 Innisfree 的新品 #getitglow2016 發佈會,睇下即將推出的韓妝。


會場到處都放滿了代言人允兒的廣告照,塗上蘋果紅色的唇膏,感覺好Sharp又不顯俗套!
呢個名為 Real Fluid Rouge 心動光感唇釉 $108/3g,共有十種顏色,
除了可以完美締造盈潤唇色,仲有護唇的功效,輕柔透薄配方完美緊貼唇型,o者喱質感持久不脫妝,配方中有山茶花油高效補濕與富維他命E的葵花籽油,讓雙唇柔軟持久亮澤。

大會亦安排請了化妝師姐姐為大家即場試用,
我也大膽的請她為我塗上允兒廣告相中所用的顏色06, 老實講平時都少用這種紅色,
感覺不太易襯呢!

親自試用第一感覺是顯色度夠,而顏色係同樽身睇也未有太大分別,
而且當晚因為好渴都不停飲水,掉色比我想像中少,質感帶點bling bling的都幾靚!
呢隻看似難搞的顏色,仲令我的面色好左,感覺精神左好多!整體都係令我幾驚喜㗎!


同場仲有生薑系列同即將上市的寒蘭系列新品以供試用。
來自韓國濟的寒蘭,是受保護植物,需四年的時間才能長成,珍貴稀有!
今次加入了三款產品,包括了蘭花全效修護爽膚水,蘭花全效修護精華 及 爽膚水蘭花全效修護乳液。三款產品以高科技提煉的寒蘭精萃製造,有效改善皺紋色斑鬆弛毛孔及缺水等問題。

之後,仲請來韓國殿堂級彩妝大師 Woo Hyun Jeung 為大家以一系列的新品示範新妝!

Water Glow Cushion水凝亮澤氣墊粉底 (HK$190 /15g)
韓國差不多每位女生都擁有不止一個BB Cushion ,因為使用快靚正,簡單易用。
而 Innisfree 的氣墊粉餅卻有別於其他品牌,Water Glow Cushion蘊含100%濟州島有機鮮榨綠茶水,專利水潤亮肌複合物 (Water Glow Complex) 能為肌膚高度保濕及長效鎖水,鎮靜並滋潤因受外在環境侵害而顯得疲倦的皮膚,重拾健康活力。
獨到的水分子包裹技術 (Moisture-coating technology) 能即時平滑肌膚,透射光澤,令面容時刻保持均淨亮麗,散發如日光下平靜湖面上閃亮的水凝光采。

拆開包裝盒會見到密封的BB Cushion,撕開貼紙後就可用藍色粉樸可沾取適量的BB 底霜!

星期日 Mr.K 陪食Tea,日光下所以比較淺色會較為適合,
這次用上的是01 Bashful pink breeze,顏色是我喜歡的Pink Pink 色系,上咀之後都好精神呢!(其實我已經三晚失眠了,個眼袋好大)

沒有一般 BB Cream 的厚重感,當日天氣真係唔多好不停的大風又間中落下雨,
但整體都無大問題,感覺就是很Natural不焗身。

如果,你同我一樣唔太喜歡厚妝,但又想精精神神食餐飯,
呢兩個妝物我都好推介你們去試試!
唇彩用左兩隻色都好精神,而且持久唔易甩色,同一般的唇膏都有明顯分別!

以上試用產品由 Innisfree 提供
更多產品資料,可按連結至 Innisfree 官方網頁 / Facebook專頁




For Collaboration and Invitation,   
Please send to : littlecatt@gmail.com  

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook