(。・ω・)ノ 根根分明不易溶 ♥ NAF36H 3D根根分明睫毛膏 (輕羽飛翹型)♥

下午1:30

記得係年中的時候,有機會試植左假眼睫毛,
整完之後,的確係開心左一個下午,不過整體感覺都唔算太舒服,可能係內雙構造問題,
有d UN眼(笑)不過,問心靚就真係勁靚!雙眼立即有晒神!仲令我少左揉眼呢個壞習慣。

最後無再整的原因,當見到自己的真假睫毛孖住甩,每朝早都大叫為睫毛哀悼,
真係怕本來唔多的睫毛會一朝無晒!所以我暫時都會用住睫毛膏先。

最近收到NAF36H 3D根根分明睫毛膏(輕羽飛翹型)($89)
3D立體刷頭設計:
獨特研發的3D螺旋型刷頭,並採用獨特的交織工法睫毛刷,即使細微下睫毛,都能輕而易舉的刷上。
特殊刷頭能緊密包覆每根睫毛,刷上時睫毛根根分明,如同幫睫毛上了電捲,眼睛瞬間加倍放大且更深遂有神。
獨家輕羽捲翹霜體 24小時持久,無重力捲翹睫毛膏,超防水!抗暈染!不結塊!溫水可卸除。
特殊的睫毛膏膏體設計,重覆刷拭不結塊! 不厚重!
讓睫毛向上延伸、捲翹達到根根分明的效果使眼睛瞬間加倍放大且更深遂有神。
添加美容成份:蘆薈和維他命B5、維他命E等修護美容液保溼成份,使睫毛強韌有彈性,增添睫毛健康光澤。

包裝感覺日系,黑底樽身金色圖案。
佢係3D 的旋頭,每次刷頭沾取的份量適中,使用方便,手殘如我都不會有曱甴腳。

因為我係內雙,睫毛根部摺左入去,張開眼效果不太清楚,
短少眼睫毛如我,只需多花時間多塗幾遍都可見到有明顯的濃密增長感!

用了幾次產品優點如下:
。可用温水落妝,變相慳左眼部卸妝產品
。我屬於少油眼,出外半日也沒有變Panda Eye

雖然看不到根部,我也拍了落妝時的棉花,可見到捱了半日,睫毛依然根根分明,未有結塊的問題出現。
此產品由 My Princess HK 我的公主 提供
My Princess HK 我的公主 為 NAF 香港代理,
購買點可按此參閱 : www.myprincessyoyo.com 




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook