*:₀。 做得夠精 ❤ 鱈卵屋。₀:*゚

下午1:30

大大粒晶瑩剔透的三文魚子同埋粉紅色的明太子,係咪好吸引呢?
對於我呢個澱粉質女孩來說係非常吸引,所以有大半碗係我食嘅!


今日同朋友嚟到以明太子為主菜嘅鱈卵屋開飯,明太子其實就係鱈魚的魚子了!

呢度大部份的菜式,都會包含明太子呢個原素,
睇餐牌的時候,已經俾呢個叫鱈卵碗的東西吸引住了!
叫左個三文魚拼三文魚子的口味!
呢個飯至少有三個品嘗的方法!

第一個就係直接食用,第二個就係將配料全部拌勻,最後就係加入木魚湯變成茶漬飯!
配料有黑白芝麻,葱,紫菜絲,紫蘇葉等!

將d飯拌勻左之後,已經非常好食,所以都無再加湯整茶漬飯了,
朋友見我食得咁開心,俾左大半碗我食,哈哈!
我傻到同日籍的店長用廣東話講好食,
店長喺香港應該都生活左唔短時間,佢竟然聽得明,仲用廣東話講多謝!

除左鱈卵碗外,其他的食物加入左明太子的原素,
效果都唔錯,亦無話好腥難以入口的問題!
牛油果吞拿魚刺身辣味沙律
把切丁的吞拿魚及牛油果以明太子醬拌勻,味道帶點微辣,
明太子的咸鮮令沙律味道再升上更高的層次。

鬆軟明太子蛋卷
以無數薄薄的蛋包著大量明太子,蛋卷外觀紋路清晰,入口蛋捲嫩滑富蛋汁,
且滲出獨有魚卵的咸香,簡單完美的配搭!

蛋卷外觀紋路清晰,不乾身,入口富蛋汁。

明太子豆腐煎餅
以豆腐及椰菜作為煎餅,有淡淡的豆香,因為加左明太子調製的沙律醬,
味道不會過分清淡,帶點咸鮮的,豆腐的嫩滑口感令人一試難忘。

豆腐嫩滑富豆香,加埋明太子沙律醬,味道更多層次,有感食完皮膚都會靚啲!

最後仲叫左個炸豆乳明太子餅
外表炸得金黄香脆,咬開見到內層米白色的豆乳餅質感水漾,且散發淡淡豆香。

炸得質感不乾身,豆乳餅的水份保留得非常好,而明太子也沒有太乾的問題,
味道上兩者也搭配!

呢間鱈卵屋除左提供餐點外,仲有好多明太子的食物售賣,
如火鍋湯底,小食,辣醬等,日本人果然要做就要做到最精。
喜歡明太子的朋友,不妨試試!


鱈卵屋
銅鑼灣軒尼詩道499號永光商業大廈14樓 2250-7117


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook