(。・ω・)ノ 拉麵街的一角 ♥ The Point ♥

下午1:30

我同 Mr.K 間中都會入去赤柱食飯,大概半年前已知道小巴站隔離開左間叫 the Point 的餐廳。

都叫做睇住去開張嘅!亦都知道佢地最出名係午餐的自選沙律同埋pizza,不過就未有機會一試,通常去親呢條街都係食拉麵!

一坐低,我就有理無理揀左一個沙律先!
呢個係叫Arugula and Pear Salad $108
呢間餐廳最深印象係門口個Salad Bar, 果然出品無令我失望!
火箭菜夠新鮮帶天然苦澀味,加埋少少蜜糖同Olive Oil 整嘅醬汁,甜甜地好Match!
仲有梨加落沙律度好好食!個人覺得好食過蘋果,又香又甜



Stuffed Portobello $78
大傘菇入面釀入 RiottaCheese 同菠菜,菠菜非常嫩綠,用嘅係菠菜最嫩嗰part, 食落無渣,烤過的大菇亦多汁鮮甜。


個人覺得芝士漏左少少,同埋一切開就散晒!

Crab Cake $118
一客兩件,炸到金黃色的蟹餅伴以辣汁及沙律。

炸到金黃色的蟹餅,蟹肉鮮甜不腥而且非常重手,
切開見到一絲絲的蟹肉,而且不油不膩,伴以辣醬令味道更添層次。

Linguine Vongole $148
呢個意粉可以係我食過嘅都算頭十位之內,蜆夠鮮甜多汁,吃著亦聞到有酒香及蒜香,
唯一嫌棄就是意粉比較淋左d,不算Al Dente 了。

最後,以呢個Banana Heaven 作為你一餐飯的結尾,其實佢真係一個普通pizza批底,
喺面層加上香蕉片棉花糖等去焗,上枱前再加上一球雲呢拿雪糕及杏仁片,
上枱微熱令到棉花糖溶化,香蕉會變酸咪咪,加上雪糕的冰冷口感,冷熱交融都幾過癮,
講真都幾飽! 想食就要留肚㗎!

如果個雪糕無咁快溶,我諗會更加開心!

仲叫左杯 mocktail, 入口有微薑味,味道不過不失,但樣子真的似爆香檳吧!

總結來說,餐廳的服務員都好好服務,基本上郁一下,打算叫人前,已經有人飛埋嚟幫手,
喺香港地都算唔錯,雖然黑面但快手快腳,敬業樂業,真係吹咩!

The Point
銅鑼灣登龍街52號地舖





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook