*:₀。 猶如護膚品般的底霜 ❤ ILIA Vivid Foundation 有機抗敏底霜。₀:*゚

下午1:30

不常化妝的原因,大概是因為有所顧慮,屬於乾肌的好難找到又貼又唔焗平衡的粉底~
而去到冬天,情況就更甚,好多時都會有乾到上唔到粉,勉強上到粉,
去到下晝就開始一撻撻咁甩皮,換個滋潤小小的,又會出粒粒。簡單總結就係煩!

日前去左ILIA VIVID FOUNDATION的發佈會認識左一個新的底妝產品,
正適合這個又凍又乾的冬季!

ILIA每件化妝品皆注滿高達85%有機認證的活性草本成份,高度滋養活化肌膚,有別於傳統概念,有機彩妝品亦能顯色度高。 2015年ILIA先後推出多款有機彩妝產品,秋冬更首度推出兩款底妝產品,有機抗敏配方底霜,有機底霜掃及有機遮瑕掃。
而呢款新粉底ILIA VIVID FOUNDATION 係設有三種不同的顏色,以符合不同的膚色需要!

發佈會上,化妝師即場以簡單的步驟化出一個完美的底妝,
再由專程來港的品牌創辦人Sasha Plavsic 為模特兒 Touch Up。
Sasha Plavsic 仲同我地分享護膚的心得~ 好NICE 呀!不過我唔敢搵人影相 :)



ILIA VIVID FOUNDATION ILIA 有機抗敏底霜 $485/30ml
揉合了具癒合的有機及天然草本研製而成,加入如silicone 的藥用樹脂 – Mastic (瑪蒂脂),有效修復肌膚受損細胞減少毛孔﹑亮澤肌膚同時具有抗菌成份,更可控制肌膚油脂分泌同時抗敏,使底霜彷如護膚品一樣,保護肌膚。
另有天然綠茶及玫瑰果萃取物,有助對抗自由基,保護肌膚。

用的是GOBI ,3款色調均屬於帶紅的粉底色,能夠令肌膚呈現健康的肌感。
粉底質感滋潤順滑易推,只需使用1-2泵已足夠全面使用。而遮紅的效果都挺出色!

粉底成份加入左椰子油,所以係特別適合乾燥的天氣,
我已經反覆試左N次,極喜歡,七度嗰日爬起身去食早餐,表現依然良好!

冬天唔鐘意化妝,大概都係粉底質地唔啱,搞到唔舒服,
當滋潤度愈高愈易有又笠又焗的感覺,overall, 呢個無!加上係有機產品,用得份外放心。
用埋ILIA 唇彩,靚晒!呢支係自購的 Love Buzz 哦 !

令我感到非常之驚喜的,就係粉底液的遮瑕不錯,以下是我的前後圖,可見素顏的我已凍到泛紅毛孔都明顯,然而我只係用左一層薄薄的粉底(無用遮暇膏),都就可以遮到近乎八成的紅印同埋毛孔,效果明顯又唔厚妝。

誠意介紹俾大家,好野嚟!嘻嘻!
另外,Lip Balm 同磨沙都係我好推薦買嘅產品!


ILIA 產品可於A Beauty Bar專門店及專櫃找到:
尖沙咀彌敦道20號崇光百貨B1-04   電話:3911 1004
中環置地廣場Harvey Nichols 1樓 HL 118-119  電話:2111 9398
銅鑼灣軒尼詩道467-463號建德豐商業大廈15樓 電話:2295 6072
尖沙咀廣東道11號世界商業中心712室   電話:3188 2566
沙田新城市廣場第三期一田百貨2樓   電話:2918 4068

以上試用產品由 ILIA 提供
更多產品資料,可按以下連結至 A Beauty Bar Facebook / 官方網頁





For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook