(。◕‿◕) 看酒七十二變 ♥ Hex Bar & Billards (◕‿◕。)

下午1:30

講真,好少去酒吧!因為村姑其實好怕嘈,但係好友A 小姐生日,咁就俾下面,
位於26樓的Hex Bar & Billards, 入到去竟然無咩煙味,客人也正正常常......

我預左一定會因為煙味搞到消毒消通宵,內外大清洗先瞓得!
點知走都無咩味,真係太驚喜了。

朋友未到咁我就行下啦,發現好多裝飾都用左六角形呢個元素,Hex 就是6角形喔!

其中一面窗外仲可以望到馬場景呀!
其他朋友未到,咁我就同Mr.K 去左Bar 枱飲少少野啦!
Bar Manager 好靚仔下,我唔覺意到咋,笑!
其實我都無咩idea 飲咩,所以就由Bar Manager 介紹啦!

佢先俾左呢杯叫Hex ,同店名係一樣的,明顯地佢係招牌飲品,
一路飲的時候順手介紹埋酒吧的理念!
Hex
先叫我試下上面嘅棉花糖,吖!就係細個成日食嗰隻蜜蜂糖(黄色包裝紙),啲童年回憶返嚟了!原來呢個棉花糖係每日做的,倒左啲紅色cocktails 落去,棉花糖就立即溶化了,見到有菊花慢慢浮起,每口都有濃濃的有菊花味,成個感覺好Fresh,淡淡的蜜蜂糖回憶😍😍!

之後仲介紹左另一杯叫Jasmine Seashell
上枱時俾個似雪糕筒形的杯吸引住,係用左四種花嘅,包括左女生至愛的玫瑰浸爆珠,
茉莉茶,接骨木茶 及蝶豆花茶,飲落非常Lady,夢幻到一啲都唔似飲Cocktails。

咁Mr.K 飲得嘅就要飲啲勁野!
E.T.E (means Earl Grey Tea Egg )
上面嗰粒我以為係雜果,試一啖,係茶葉蛋,仲要焦糖嘅,哈哈!
Cocktails 我飲左一啖,百感交雜,仲複雜過我的人生!
原來係用左伯爵茶底加埋玉桂花椒八角嗰啲中式調味料的mixture, 
難怪咁博大精深,完全猜不透。

傾傾下,Bar Manager 說他們也有甜品供應 Tofu & Sesame
見到成品我以為係抹茶.....日式.....點知係中式,
上面喺豆腐花分子泡泡,而下層就係用芝蔴浸嘅vodka 打出嚟!
泡泡好輕身滑溜溜有豆香,飲飲下仲有椰子的清甜,好surprised!
整體來講係舒服嘅,間中我都會同Mr.K 去飲少少,呢間佢話會再同朋友嚟!


Hex Bar & Billards
銅鑼灣耀華街38號Zing 26樓




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook