。o゚☆。仙人掌伴我到墨西哥一遊 ❤ Verde MAR ☆。o゚

下午1:30

香港是美食之都,中菜又十幾款,西餐更加多元化,
今次因為朋友生日,嚟左呢度食墨西哥菜,估唔到出名咀刁刁的我又覺得幾啱口味!


店子裝修走簡約風,最特別係店中間一個好似火爐的燈罩,走近時真係有熱氣散出,
冬天坐在附近有温暖的感覺!

朋友未到先點飲品,全部都可熱可冷飲
以下為店員形容:
Horchata 是米漿加玉桂粉,比較飽肚
Jamaica 是花茶,味道酸酸的惹味開胃,
至於 Mexican Chocolate就會加左香草同玉桂粉,比平時的朱古力更香濃!

我揀左 Horchata(熱飲),入口有淡淡的米香,不是很稠身那種質感,
感覺有點似豆漿吧,加左玉桂好香,雖然會飽肚,但我真心好喜歡呢個味道!

對於未嚐過墨西哥菜的,當然也會有點期望!
臨約會的前一晚,我在家還說究竟會不會吃仙人掌呢?
呵呵!話咁快就見到烤左嘅仙人掌放在面前了!

Char-Grilled Cactus
由墨西哥空運到港的新鮮仙人掌,口感有點似秋葵,有啲黏液,我仲以為會似蘆薈爽身的,真係估唔到,味道似青椒有少少草青味,落啲青檸令味道層次更為立體。
原來挑選仙人掌方面也大有學問的,要挑6-12個月大的食用仙人掌,對身體排毒功效最為顯著。


Agua Chile Shrimp / Snapper
呢個菜式上面嘅辣粉好似唔多,但食落都幾嗆喉,我都有啲頂唔順(笑)
餐廳話係用青瓜夾住生蝦一齊食,口感有啲似泰式生蝦,好彈牙,但真係辣,一件就收手。

Snapper Ceviche with Avocado
呢個又係我鐘意嘅,因為除左有刺身級的紅魚(snapper),蕃茄外,
仲有我喜歡的牛油果,用左青檸汁和芫茜醃制,感覺好fresh ,
店員話呢個係墨西哥的經典美食。仲可以配粟米脆片食呀。

之後有以遨遊七海的意境為主題的7 Sea Soup
用大量海慢火肴出鮮甜味美的湯底,旁邊有幾款唔同既配料例如蕃茄,青瓜香菜等,
當然唔少得我鐘意的牛油果粒,估唔到將牛油果加左落湯入面一啲都唔會好突兀,
嗰日少少凍飲完暖笠笠,完全感受到浩瀚大海中的生命力在肚中翻騰。XD

Steak Arrachera Carne Asada w Guacamole
店家說是取自牛腹肌的部分,比較濃味但少肥,再經厨師的處理過後,把剩餘的脂肪部分起出。
聽完講解第一反應係“會唔會太瘦吖”,食左一啖又唔係好瘦,反而覺得肉質比較淋身的,
但牛味同肉汁都保持到,總括來說,啱晒我呢啲食肉但又唔咬。
可以加埋店家自製的牛油果醬(Guacamole)及莎莎醬(Salsa),令整個菜式更顯完美。

甜品有Churros
炸得金黃的Churros,口感屬於比較煙韌,點埋朱古力醬,拎住係手上食,
玉桂糖獨有的香味係會令人一條接一條停唔到口㗎!太邪惡了!

最後仲有墨西哥獨有的甜品 Banana Split with Homemade Ice Cream
獨突在佢係用墨西哥獨有品種的香蕉,經焗熱後變成焦糖狀,伴著自家製粟米雪糕,
一口嚐盡冷熱兩個感覺,超正。

第一次接觸墨西哥菜,估唔到幾啱口胃,因為我都出名咀刁刁,成餐飯都食得好開心,
加上店員又不時會介紹下墨西哥的菜式文化由來,除左食餐飯仲好似上左一堂咁。


Verde MAR
灣仔大王東街24號地下




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook