♥ 四小瓶伴我遊台南 ✿JFC Natural Skin Care ♥

下午1:30

較早前去左台灣十日,未出發着前已知道台南嘅天氣早晚相差十度,
而且比香港天氣來得乾燥,確實地我須帶備一套全能既護膚品。

今次我選擇帶同出門的是JFC 的一套護膚品,
其實我早於2月份的時候已經收到, 玻璃的確令我擔心會在旅程中打爛(唯有包好啲),
佢係一套非常適合轉季或者面對不明朗天氣的護膚品.... 

JFC 美國醫學自然療法,香港原創自家品牌
JFC配方是由資歷豐富的執業美容治療師精心揉合大自然有機元素,
結合醫學美容成份所研製出的獨特療法,為肌膚建立健康的體系從而散發亮麗與生命力。
配方特別針對敏感、油性暗瘡及脆弱皮膚。
絕不使用化學合成及刺激皮膚成分,性質溫和,令肌膚得到純天然保護。

今次我收到既係有四件產品....
Oxygenated Toner 純氧舒緩平衡液
適合任何皮膚,抗敏、 抗炎同時安撫肌膚及注入朝氣。
氧離子能即時煥亮肌膚,加強皮膚對餘下產品的吸收能力,
同時有效消炎及鎖靜,於潔面後及隨時隨地使用,令肌膚時刻水漾舒適。
含有氧離子的產品亦有溫和的殺菌作用
以不含酒精或強酸刺激皮膚的方法,減低黑頭、粉刺或暗瘡形成。
主要成份: 壓縮水份子及氧離子


純氧水的功效就係好似一般的爽膚水,用係已經清潔左的皮膚上面,
噴咀出嚟的粒子好細,好快就吸收晒!

之後兩支我可以講係Magic Product, 
因為可以因應皮膚問題,互相配搭使用,令到滋潤度提升。

Healing Hydrator 修復注水肌底原液
適合任何皮膚,特別針對表皮破損、 脆弱、 敏感作肌底補水及修復液,於補充肌膚水份同時促進皮膚自癒,令肌膚底層能保持健康的水油比例預防敏感、紅腫、開放性暗瘡傷口等皮膚症狀。更有效促進消炎作用,令肌膚更舒緩舒適。
主要成份:高分子透明質酸、低分子透明質酸、細胞生長因子

我既表皮變成好薄,有時有泛紅的現象,
其實都係因為我平時比較喜歡爽身的產品是,一笠身就好易出粒粒,
所以我對所有滋潤性高的產品都係比較觀望態度....
呢個質地同平時用的B5沒大分別,易吸收同埋有粒粒時用好快謝~


另外一支就係我講的 Magic Product -Recovery Moisturizer 強效鎮靜修護潤蜜
針對破損、炎症、疹類、非常敏感及脆弱皮膚,提供理想的修復及滋潤環境令肌膚康復。
蘊含與天然皮脂結構吻合的成份,強化肌膚張力及讓敏感濕疹皮膚於保護下恢復健康。
其滋潤特性亦有效鎖水,並可與其他JFC原液及鎖水產品混合使用。
主要成份: 鞘酸、卵磷脂、膽固醇、磷脂質

潤蜜質感係比較滋潤啲,除左可以單用,仲可以加落其他精華素使用。
唔會好笠但又有足夠的滋潤,又可以自己調整份量,好適合轉天氣

最後就係Gel Mask, Herbal Astringent mask 草本降紅淨肌面膜
適合任何皮膚,有效為肌底注入大量水份,安撫肌膚,並令肌膚更水嫩亮澤。
液態氧能穿透面膜並提供高度滲透而且温和舒適的深層補水,
能消炎、抗敏、降紅及令皮膚回復健康狀態。

主要成份:海洋酵素、茶樹精華、蘆薈精華、青瓜精華、水解小麥蛋白
使用方法:將面膜取出並以向上按摩手勢敷上面部,待15-20分鐘後用濕棉花抹掉,然後使用鎖水產品鎖住水份養分,更可因應皮膚所需與JFC 原液調配使用或作睡眠面膜用。

呢個Mask 就對我泛紅改善最明顯,睇圖都見到敷左mask都係泛晒紅,但20分鐘一洗,
用完即降了七成紅,好magic。

平常我偏好韓國或者日本護膚品,今次接受試用邀請,
最大原因係店主好清楚其護膚品的特性,亦可以從我簡單講的皮膚問題,
作出快速而直接回應應該如何使用,好感度立時增加。
註:Kawai 在香港已試用了兩星期,感覺良好才決定帶它們出外呢,果然無失望~

以上試用產品由JFC Natural Skin Care 提供~

銷售點: 健康生活治療中心 Link Here
更多產品資料,可按連結至 JFC Natural Skin Care Facebook



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook